همشهری آنلاین: دهمین دوره رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران، جام فجر با قهرمانی تیم کرج در شهرک اندیشه به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازي و پرورش اندام،‌ فرامرز خودنگاه، مسئول کمیته قوی‌ترین مردان فدراسیون در پایان این رقابت‌ها گفت: در این دوره از مسابقات با جلال نادمی، دبیر فدراسیون 25 تن از قوی‌ترین مردان ایران در وزن مثبت 105 کیلوگرم از 11 استان کشور به مدت دو روز در مجموعه ورزشی ولایت با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: شش تن از قوی‌ترین مردان ایران به فینال راه یافتند که رامین فرج‌نژاد از تهران با 36 امتیاز موفق شد عنوان قهرمانی این دوره را به نام خود ثبت کند، محمد عزت‌پور از البرز با 32 امتیاز نايب قهرمان شد و فرهاد شجاعی با 29 امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.

خودنگاه اظهار کرد: فرامرز رحمانی با 28 امتیاز از قزوین، محمدرضا تازه‌رو با 19 امتیاز از سیستان و بلوچستان، امین معنوی با 11 امتیاز از مازندران و رضا قیطاسی با 8 امتیاز از همدان به ترتیب در مکان‌های چهارم تا هفتم جدول قرار گرفتند.

مسئول کمیته قوی‌ترین مردان فدراسیون افزود: در مرحله نیمه نهایی تازه‌رو و شجاع امتیاز مساوی به دست آوردند و به همین دلیل در مرحله پایانی این دوره از رقابت‌ها 7 فینالیست داشتیم.


وی خاطر نشان کرد: در بخش تیمی، استان البرز با 197 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، تیم توابع تهران با 173 امتیاز و قزوین با 154 امتیاز مقام‌های دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند.

خودنگاه در پایان افزود: کادر فنی و تیم داوری دهمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان مثبت 105 کیلوگرم را حسن علیار، فرامرز پیران، مسلم دارابی، آرش غفاری، مجید فغانی، عارف فرج‌نژاد و احمدعباسی تشکیل مي‌دادند.

 

کد خبر 324892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha