همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: ارواح تاریک۳ (Dark Souls III) یک بازی ویدیویی در حال انتشار در سبک اکشن نقش‌آفرینی است که در ۲۴ مارس ۲۰۱۶ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

بازی ارواح تاریک

این بازی را استودیو بازی سازی فرام سافت‌ور طراحی کرده و کمپانی نامكو این بازی را منتشر می‌کند. ارواح تاریک چهارمین نسخه از این سری بازی می‌باشد.

هیدتاکا میازاکی طراح این بازی است که در طی ساختن بازی بلاد بورن در سال 2015 مشغول به ساختن ارواح تاریک شد.

  • گیم‌پلی ارواح تاریک3

گیم پلی Dark Souls III از ترکیب دوسبک اکشن نقش آفرینی و سبك مبارزه تن‌به‌تن با دید سوم شخص طراحی شده است. روند این بازی هم مانند نسخه‌های قبلی بازی ارواح تاریک2 می‌باشد.

در این بازی بازیکن می‌تواند مجهز به سلاحهای متنوع شود همچنین وجود زره‌ها و سپرهای مقاوم دربازی می‌تواند باعث تاثیر گذاری بیشتر گردد.

طبق گفته‌های میازاکی در این سری جادو وجود دارد و از ارکان اصلی بازی به شمار می‌رود. مبارزات دوحالت متفاوت دارد، حالت اول در این حالت بازیکن می‌تواند با استفاده از حملات معمولی حریف خود را از بین ببرد. در حالت دوم بازیکن توانایی استفاده از جادو را دارد.

وقتی بازیکن از جادو و طلسم استفاده می‌کند از امتیاز جادو او کم می‌شود و برای بازگرداندن این امتیاز بازیکن باید آیتم‌هایی به نام Ash Estus Flask در بازی پیدا کند. در بازی دو مدل Ash Estus Flask وجود دارد که یکی از آن‌ها برای جاده کردن کاربرد دارد و دیگری برای بازیابی سلامت.

از نکات جالب طراحی این بازی می‌توان به سریع بودن و آسان‌تر شدن اشاره کرد که به نوبه خود جالب است.

بازی ارواح تاریک

کد خبر 324734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha