همشهری آنلاین: ترکیه، اردوغان و مسائل خاورمیانه موضوع بحث میز گرد این ماه ماهنامه شماره ۳۱ فرهنگ اسلامی است.

ماهنامه شماره ۳۱ فرهنگ اسلامی منتشر گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، سخن سردبیر با عنوان پرسش های انقلابی به دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته است.

مشروح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور تحت عنوان انتخابات، حق الناس است در بخش خبر و نظر ارائه شده است.

در این شماره ماهنامه می‌خوانیم: شیر بیشه سیاست و عارف شب زنده دار عرصه عبادت یادنامه دکتر غضنفر رکن آبادی.

در بخش ادبیات، گفت و گوی اختصاصی با صالح محمد خلیق، شاعر، نویسنده، پژوهشگر و رئیس اداره فرهنگ بلخ افغانستان در خصوص شکوفایی شعر فارسی در افغانستان امروز آمده است. سفرنامه شیفته »عنوان دیگر بخش ادبیات می‌باشد که پیرامون سفرنامه نواب محّمد مصطفی‌خان شیفته به حرمین شریفین می‌باشد.

بخش سیاسی این ماه،شامل مقالاتی تحت عناوین آمریکا با داعش بازی می‌کند و ابعاد حقوقی عربستان سعودی-یمن و افغانستان در خطر افراطی گری می‌باشد.

نقد فلسفه دکارت در بخش فلسفه به روایت سخنرانی دکتر سید سلمان صفوی در تالار گفت و گوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی و مصاحبه ماه به گفت و گویی با دکتر سید سعید رضا عاملی درباره فضای مجازی، فرصت ها و تهدیدهای آن پرداخته است.

ماهنامه فرهنگ اسلامی هر ماه با مدیر مسئولی علی‌اکبر اشعری و سردبیری محمد حسن زورق منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.daftarnashr.comویاwww.farhangeeslamimag.com و یا کانال تلگرام Telegram.me/daftarnashr مراجعه كنند.

کد خبر 324203

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha