پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نرم افزار سروش، پیام رسان ایرانی است که می تواند جایگزین تلگرام، واتس آپ و وایبر شود. این نرم افزار بومی دارای قابلیت‌های نرم افزارهای مشابه خارجی از قبیل واتس آپ، وایبر و تلگرام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی نیز است.

سروش

نرم افزار سروش با تأکید بر سهولت ایجاد رابطه تعاملی با مخاطبان ایجاد شده و نیازهای آن‌ها را در سطوح مختلف مورد توجه قرار داده است که با توجه به زیرساخت بومی آن، امید می‌رود که با یک برنامه آرام و پیوسته بتواند نقش خود را در جامعه ایرانی، پررنگ کند.

نرم‎افزار سروش دارای نسخه‏ های اندروید، ios و دسکتاپ است.

سروش علاوه بر دارابودن امکاناتی برابر با نرم افزارهای مشابه موجود، از قابلیت‌هایی مانند ایجاد کانال یک‌طرفه و دوطرفه، امکان نظرسنجی و برگزاری مسابقه به صورت چندگزینه‌ای(چند مدل)، امکان ایجاد کانال خصوصی و امکان ساخت ربات برای ارائه سرویس از قابلیت های این نرم افزار نیز برخوردار است.

سرعت بالای برنامه این پیام رسان ایرانی همراه با عرضه اطلاعات متنوع و موردنیاز مخاطبان در کانال‌های عمومی، حذف روش‌های زمانبر و هزینه ‏بر ارتباطی با مخاطبان (تلفن، پیامک، ایمیل و ...)، یکپارچه شدن روش‌های ارتباطی (تماس صوتی، ارسال فایل صوتی (push-to-talk)، ارسال فایل و متن، شرکت در مسابقات و نظرسنجی‌ها و ...) همچنین امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران از مزیت‌های نرم افزار پیام رسان سروش است.

کد خبر 323987

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha