همشهری آنلاین: پرسپولیس و سپاهان در یک مسابقه پرگل به نتیجه مساوی رضایت دادند.

پرسپولیس سپاهان

پرسپوليس و سپاهان در آخرين بازي هفته هجدهم در شرايطي روبروي هم قرار گرفتند كه ديگر تيم‌هاي رقيب آنها در جدول نتوانسته بودند امتياز كاملي از بازي‌هاي خود بدست آورند.

بر خلاف تصور، سپاهاني‌ها بودند كه بازي را در آغاز به دست گرفتند و اين برتري در ميانه ميدان را تا انتهاي نيمه اول حفظ كردند. حاصل اين ميدان‌داري گلي بود كه در دقيقه 10 موسي‌اف براي زردهاي اصفهاني به ثمر رساند.

شاگران برانكو كه در نيمه اول تقريبا هيچ نشاني از بازي‌هاي گذشته خود را به تماشا نگذاشته بودند در نيمه دوم با ورود عليپور به بازي در دقيقه 50 گل خورده را جبران كردند.

اما پرسپوليس كم‌فروع نتوانست از حضور پرشمار هوادارانش در آزادي استفاده كند و اين پريرا بود كه در دقيقه 65 باز هم سپاهاني را جلو انداخت.

پرسپوليس در دقيقه 74 توسط كاميابي‌نيا با يك گل زيبا بار ديگر بازي را مساوي كرد. در دقيقه 76 پادوواني با خطايي كه برروي طارمي انجام داد از بازي اخراج شد.

از اين زمان به بعد سرخ‌ها توانستند گوشه‌اي از بازي‌هاي گذشته خود را به تماشا گذارند و چند موقعيت جدي خلق كردند كه در يكي از آنها طارمي از آستانه دروازه حريف توپ را به خارج فرستاد.

پرسپوليس در بازي با صبا و اين بازي نتوانست مانند گذشته عمل كند و تداوم اين شيوه مي‌تواند در بازي‌هاي آينده اين تيم كه حتي هنگام باخت هم زيبا بازي مي‌كرد، خطر آفرين باشد.

پرسپوليس با اين تساوي 30 امتيازي شد و به خاطر تفاضل گل بيشتر بالاتر از سايپا در مكان چهارم قرار گرفت.

سپاهان نيز با نفت و گسترش و فولاد در امتياز 25 قرار گرفت

جدول رده بندی لیگ برتر

کد خبر 323793

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha