مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۸
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه آرم‌های طرح ترافیک سال گذشته تا 15 مهرماه دارای اعتبارند، گفت: آرم‌های جدید نیز از اول مهرماه اعتبار دارد و در واقع هر دو آرم در حال حاضر برای ورود به محدوده طرح ترافیک دارای اعتبارند.

محمود صفارزاده در گفتگو با خبرنگار همشهری افزود: هم اکنون آرم‌های طرح ترافیک اشخاص حقیقی به‌طور کامل توزیع شده‌است که در حدود 25 درصد از کل آرم‌ها را تشکیل می‌دهد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه هنوز برخی آرم‌های طرح ترافیک در مراحل پایانی واگذاری قرار دارد، گفت: آرم طرح سازمان‌های دولتی در مراحل پایانی برای توزیع قرار دارد و تا چند روز آینده به‌طور کامل توزیع می‌شود.

وی در ادامه افزود: امسال در حدود 90 هزار آرم طرح ترافیک چاپ شده که نسبت به سال گذشته افزایشی نداشته است.

محمد صفارزاده با اشاره به سخنان شهردار تهران مبنی بر اینکه شهرداری علاقه‌مند به افزایش اعمال سخت‌گیری‌ها برای ورود به محدوده طرح نیست از اقدامات سازمان در افزایش قیمت آرم تهران به‌عنوان یک عامل بازدارنده یاد کرد و افزود: هزینه آرم تنها برای سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی افزایش یافته است که به‌دلیل وارد شدن چندین‌باره به محدوده طرح در هر روز توسط خودروهای‌این ارگان‌ها، منطقی به نظر می‌رسد و برای افراد حقیقی نیز نرخ آرم تغییری نکرده‌است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه افزود: افزایش قیمت نیز بر اساس مصوبات هیات مدیره سازمان و با هماهنگی شورای اسلامی شهر تهران انجام شده  و مبنای کاملا قانونی داشته است.

وی در پایان اظهار داشت: برای اینکه این قیمت اضافی اخذ شده از سازمان‌های دولتی نیز توجیه داشته باشد، مهلت آرم جدید 5/1 ساله  است و تا پایان سال 87 اعتبار خواهد داشت.

کد خبر 32346

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز