زنگ عاطفه ها همزمان با 5 مهر، روز جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور به صدا در می‌آید.

ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد اعلام کرد: همزمان با بازگشایی و با توجه به تقارن بهار قرآن و بهار دانش و تربیت همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) جشن عاطفه ها پنجم مهر ماه با حضور دانش‌آموزان با شعار « مهر رمضان»برگزار می شود.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: به منظور تنوع و رویکرد جدید در برگزاری مراسم امسال جشن عاطفه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس ( 5 مهر ماه ) به منظور مشارکت هر چه بیشتر دانش‌آموزان و نونهالان سراسر کشور در جشن عاطفه ها و کمک و یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند،  این مراسم با مشارکت کمیته امداد، سازمان صدا و سیما، وزارت آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

با توجه به برگزاری جشن عاطفه‌ها در روز 5 مهر ماه، مدارس نیز در کنار پایگاه های کمیته امداد و نیروی مقاومت بسیج به عنوان پایگاه‌های جشن فعال خواهند بود.

در اطلاعیه ستاد احسان و نیکوکاری تأکید شده است: وجه نقد ، لوازم‌التحریر ، پوشاک نو، کیف و کفش از اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند بوده و از مردم خیر و نیکوکار کشورمان درخواست می‌شود تا از اهدای لوازم مستعمل و دست دوم خودداری کنند.

کد خبر 32307

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز