توهمات جوان شیشه‌ای زمینه‌ساز گروگانگیری سیاه شد.

متهمان

2مرد جوان به بهانه كمك پسر نوجواني را به آپارتماني قديمي كشاندند و با مجروح كردن او، نقشه شومشان را عملي كردند.
تحقيقات پليس براي دستگيري متهمان 24دي‌ماه و با شكايت پسر نوجواني شروع شد. او در توضيح ماجرا به كارآگاهان گفت: پس از تعطيلي مدرسه در راه بازگشت به خانه بودم كه جواني حدودا 19ساله مقابلم ظاهر شد.

اسمش رضا بود و چندبار او را در محله‌مان ديده بودم. گفت كه مي‌خواهد فرش دستبافي را از طبقه چهارم به زيرزمين ساختمان منتقل كند و از من خواست تا به او كمك كنم. من نيز همراه او رفتم و وقتي وارد آپارتمان قديمي شديم، پرسيدم كه فرش كجاست؟ اما ناگهان مردجواني از داخل اتاق بيرون آمد. او چاقو به‌دست داشت كه با آن تهديدم كرد.

وقتي متوجه نيت شوم آنها شدم، مقاومت كردم اما مرد جوان با چاقو چند ضربه سطحي به پهلويم زد كه زخمي شدم. آنها سپس به زور مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند.با ثبت اين شكايت، ‌تيمي از مأموران اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران با دستور قاضي محسن مدير روستا بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران، راهي آپارتمان قديمي شدند و جواني به نام محمد را دستگير كردند.

با راهنمايي او، متهم ديگر پرونده نيز به نام رضا دستگير شد. روز گذشته هر دو متهم به دادسراي جنايي منتقل شدند و مقابل بازپرس پرونده قرار گرفتند. رضا در تحقيقات گفت: شب قبل از حادثه با پدر و مادرم درگير شده و از خانه بيرون رفتم. چون جايي براي خوابيدن نداشتم نزد محمد رفتم. صبح كه بيدار شديم محمد شروع كرد به شيشه كشيدن. او به‌زور از من خواست كه همراهش شيشه بكشم. اين نخستين‌باري بود كه مواد مصرف مي‌كردم. پس از آن محمد خواست به خيابان بروم و با فريب و ربودن پسري نوجوان او را به خانه بكشانم. به اين ترتيب من هم وارد نقشه محمد شدم و پس از فريب شاكي، او را به آپارتمان قديمي كشاندم.

محمد كه طراح اين نقشه شيطاني بود نيز چنين گفت: آن روز خيلي شيشه كشيده بودم.‌ در رؤيا مي‌ديدم كه نوجواني را گروگان گرفته‌ام. او التماسم مي‌كرد و من او را كتك مي‌زدم. وقتي چشمانم را باز كردم صداهايي به من گفت كه بايد هرچه زودتر اين‌رؤيا به حقيقت تبديل شود. آنجا بود كه با تهديد از رضا خواستم تا پسر نوجواني را ربوده و نقشه‌مان را عملي كنيم.به گزارش همشهري، هم‌اكنون اين دو جوان با قرار قانوني دراختيار كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي قرار گرفته‌اند و تحقيقات تكميلي از آنها براي افشاي ابعاد پنهان ماجرا ادامه دارد.

کد خبر 322877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha