همشهری‌آنلاین: احمد محسن‌پور، نوازنده کمانچه و آهنگساز و نواپرداز مازنی که سهمی جدی در معرفی موسیقی منطقه مازندران داشت صبح چهارشنبه ۳۰ دی دار فانی را وداع گفت.

احمد محسن‌پور

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل  از ایلنا احمد محسن پور قادیکلایی صبح چهارشنبه ۳۰ دی ماه ۹۴ بر اثر سرطان ریه در زادگاهش دار فانی را وداع گفت.

محسن پور نقشی ارزنده در احیاء و معرفی موسیقی منطقه مازندران در داخل و خارج از ایران ایفا کرد.  سایت مازندنومه نیز ضمن اعلام خبر درگذشت این هنرمند نامی مراسم تدفین او را روز پنج‌شنبه اعلام کرد.

بر اساس این گزارش این مراسم از حوالی ظهر پنج شنبه یکم بهمن ماه از بیمارستان رازی قايم شهر شروع و به سمت روستای قادی‌کلا خواهد بود و سپس مراسم تشییع و وداع با این هنرمند نامی خطه مازندران در منزلش در روستای قادی‌کلا در خیابان آزادی ۴ کوچه هنر خواهد بود.

قرار است پیکر آن مرحوم در امامزاده چالدشت بین دو روستای قادیکلا و آهنگرکلای قايم شهر دفن شود. همچنین مراسم سوم و هفتم آن زنده‌یاد روز شنبه سوم بهمن از ساعت ۱۴ تا ۱۷ بر مزار آن مرحوم برگزار خواهد شد.

همشهری‌آنلاین درگذشت این هنرمند مازندرانی را به جامعه هنری و موسیقی این منطقه وایران تسلیت می‌گوید و برای ایشان آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر خواهان است.

کد خبر 322312

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha