همشهری آنلاین: فیفا به صورت رسمی اعلام کرد که دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی ۲۰۱۶ و زمستانی ۲۰۱۷ محروم شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از محروم شدن بارسلونا از خرید بازیکن در سال 2015، فیفا از فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده بود تا تمام اسناد و مدارک مربوط به انتقال بازیکنان زیر 18 سال خارجی به باشگاه های اسپانیایی را در اختیار نمایندگانش قرار دهد و در نتیجه بررسی های صورت گرفته، تخلف رئال و اتلتیکو محرز شد. علاوه بر رئال و اتلتیکو، فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز از سوی کمیته انضباطی فیفا با جریمه روبرو خواهد شد.

باشگاه اتلتیکو مادرید به همین منظور علاوه بر محرومیت از خرید و ثبت بازیکن، با جریمه ای 821 هزار یورویی و رئال مادرید نیز با جریمه ای 328 هزار یورویی مواجه شده است. طبق تحقیقات فیفا مشخص شده است که باشگاه اتلتیکو بین سال های 2007 تا 2014 و رئال مادرید نیز بین سال های 2005 تا 2014 مرتکب تخلف شده است. هر دو باشگاه سه ماه فرصت دارند تا به این رای اعتراض کنند. محرومیت این دو باشگاه شامل نقل و انتقالات زمستانی 2016 نمی شود.

امروز نشریه آ اس پیش از هر رسانه دیگری این خبر را اعلام کرد و کمی بعد دیگر رسانه های معتبر اسپانیایی نیز تایید کردند که فیفا پس از یک سال تحقیق در مورد شیوه جذب بازیکن زیر 18 سال از سوی رئال و اتلتیکو، تشخیص داده که این دو باشگاه نیز قوانین را رعایت نکرده و باید با جریمه مواجه شوند.

کد خبر 321606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha