همشهری آنلاین: باشگاه نفت تهران اعلام کرد وضعیت انقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس تا شنبه ۱۹ دی مشخص می‌شود اما وحید امیری را به هیچ باشگاهی نمی‌دهیم.

بیرانوند

حسین آل اسحاق، دبير كميته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران، درخصوص اخبار منتشر شده مبنی بر تمدید قرارداد بیرانوند با باشگاه نفت تا پایان لیگ 95-96 به ايرنا گفت: در این خبر کمی شیطنت شده بود زیرا باشگاه نفت و علیرضا بیرانوند در تیر ماه سال جاری برای تمدید قرارداد توافق کرده و این مساله در قرارداد داخلی نیز درج شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پایان فصل نقل و انتقالات در تیرماه مجبور بودیم تا شروع این فصل صبر کنیم و به همین دلیل امروز قرارداد جدید خود را با بیرانوند به صورت رسمی به ثبت رساندیم.

دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت گفت: ما از ابتدا مذاکراتمان با باشگاه پرسپولیس را با آگاهی کامل از اینکه قرارداد بیرانوند تا پایان سال 96 است انجام دادیم و این مساله اتفاق عجیبی نیست.

وی تصریح کرد: در نیم فصل به طور حتم 5 بازیکن از تیم نفت تهران جدا و پنج بازیکن جدید به تیم ما اضافه خواهند شد. وضعیت تمام این بازیکنان از جمله علیرضا بیرانوند تا روز شنبه ( 19 دي) به صورت قطعی مشخص خواهد شد.

آل اسحاق در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است بیرانوند به صورت قرضی به پرسپولیس برود،اظهار کرد: برخی از بازیکنانی که از ما جدا می‌شود به صورت قرضی و برخی به صورت قطعی از جمع ما کنار خواهند رفت و در مورد بیرانوند نیز این مساله روز شنبه مشخص خواهد شد.

وی در مورد اینکه اگر علیرضا منصوریان موافق جدایی بیرانوند نباشد این انتقال رخ نخواهد داد گفت: تصمیم‌گیری در مورد جذب یا جدایی بازیکنان در باشگاه نفت برعهده یک گروه است که یکی از اعضای آن یک نفر از کادرفنی است. رای کل اعضا را درخصوص تصمیم‌گیری‌ها دریافت و بعد تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد.

دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت درخصوص شایعات اخیر مبنی بر اینکه این باشگاه از پرسپولیس برای صدور رضایت نامه بیرانوند 8 میلیارد ریال درخواست کرده است اظهار کرد: این مبلغ را به طور کامل تکذیب می‌کنم و مطمئن باشید میزان مبلغ درخواستی ما در اختیار هیچکس نیست.

آل اسحاق در مورد آخرین وضعیت مذاکرات مدیران دو باشگاه پرسپولیس و نفت برای حضور وحید امیری در جمع قرمز پوشان پایتخت تصریح کرد: از ابتدای فصل نقل و انتقالات اعلام کردیم وحید امیری فروشی نیست و او را به هیچ باشگاهی نخواهیم داد.

وی درمورد وضعیت سید جلال حسینی و پیام صادقیان نیز گفت: اسامی تمام بازیکنانی که احتمال جدایی آنها از نفت وجود دارد روز شنبه مشخص خواهد شد.

کد خبر 320734

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha