سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

زن و مرد میانسال راه درازی را از گرگان تا مشهد طی کردند تا برای پسرشان به خواستگاری بروند.

گازگرفتگي اما جان هر دوعضو اين خانواده را گرفت تا خواستگاري جايش را به عزا بدهد.اين حادثه دلخراش بعدازظهر دوشنبه در يك مجتمع مسكوني در مشهد رخ داد. حدود ساعت 18:30بود كه زنگ كلانتري قاسم‌آباد به صدا درآمد و مأموران در جريان مرگ 3عضو يك خانواده در آپارتماني 45متري قرار گرفتند. وقتي ماجرا به قاضي سيدجواد حسيني، بازپرس ويژه قتل مشهد گزارش شد، وي نيز راهي محل حادثه شد.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه به‌دليل نصب غيراصولي دودكش آبگرمكن، گاز منواكسيدكربن، فضاي خانه را پر كرده و پدر و مادر 53و 46ساله به همراه پسر 26ساله‌شان جانشان را از دست داده‌اند. در ادامه تحقيقات مشخص شد كه قربانيان همان شب قصد رفتن به مراسم خواستگاري را داشتند كه اين اتفاق رخ داد. ماجرا از اين قرار بود كه پسر 26ساله در شركتي در مشهد كار مي‌كرد و اين در حالي بود كه پدر و مادرش در شهرستان گرگان زندگي مي‌كردند.

پسر جوان به تازگي به دختري علاقه‌مند شده و از پدر و مادرش خواسته بود كه به خواستگاري او بروند. زوج ميانسال نيز خوشحال از اين ماجرا راهي مشهد شده بودند و همان شب قرار بود مراسم خواستگاري انجام شود. پيش از مراسم اما اعضاي اين خانواده در حال آماده شدن براي رفتن به خانه عروس بودند كه دچار گازگرفتگي شدند و جانشان را از دست دادند.

ساعاتي بعد نيز دايي خانواده وقتي با آنها تماس گرفته و پاسخي نشنيده بود، نگران شده و راهي آپارتمان خواهرزاده‌اش شده كه در آنجا با اجساد آنها روبه‌رو شده بود. به گفته قاضي حسيني، متأسفانه ساكنان آپارتمان براي جلوگيري از نفوذ سرما همه منافذ خانه را مسدود كرده و حتي درز پنجره‌ها را با چسب بسته بودند و به همين دليل گاز كشنده فضاي خانه را پر كرده و در نهايت باعث مرگ آنها شده بود. قاضي حسيني از شهروندان خواست با توجه به فصل سرما و استفاده از وسايل گازسوز، حتما اصول ايمني در استفاده از اين وسايل را رعايت كنند تا دچار چنين حوادثي نشوند.

کد خبر 320628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha