همشهری آنلاین: رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه سهمیه زائران حج تمتع برای سال ۹۵ همانند گذشته ۶۴ هزار نفر خواهد بود، گفت: ثبت‌نام از زائران در کاروان‌های حج تمتع سال آینده از اوایل بهمن ماه آغاز و به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت.

سعید اوحدی

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حج، سعيد اوحدي با اعلام اين خبر درباره راهكارهاي تامين امنيت زائران ايراني در حج تمتع سال آينده، گفت: از يك ماه قبل كارهاي كارشناسي براي اين منظور را با تشكيل كميته‌هاي كارشناسي آغاز كرده‌ايم. به اين ترتيب كه 5 كميته كارشناسي به صورت فعال جلسات مستمري را با حضور كارشناسان و صاحب‌نظران داشته‌اند تا بتوانيم راهكارهاي متفاوت و آسيب‌شناسي منطقي را براي حج تمتع آينده انجام دهيم.

اوحدي افزود: اطلاعيه سازمان حج و زيارت در خصوص اولويت‌هاي حج امسال، 17 ربيع‌الاول (8 دي ماه) همزمان با ولادت فرخنده حضرت رسول اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اعلام خواهد شد و ثبت‌نام از زائران در كاروان‌هاي حج تمتع از اوايل بهمن ماه آغاز و به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت و در اين ايام كه مصادف با دهه مبارك فجر است گروه‌هاي اولويت و كاروان ها مشخص مي‌شود.

رييس سازمان حج و زيارت افزود: امسال نيز در موقع لازم اطلاعيه‌ها و گروه‌هاي قيمتي را اعلام مي‌كنيم و همانند دو سال گذشته هزينه در دو قسط يعني ابتدا دو هفته بعد از ثبت نام و نوبت ديگر در ارديبهشت سال آينده خواهد بود.

وي درباره افزايش قيمت گفت: افزايش قيمت‌ها نيز بستگي به نرخ ارز و همچنين تغييرات تورمي دارد اما سازمان حج و زيارت بدنبال افزايش نرخ‌ها نخواهد بود و اگر تغييري هم انجام پذيرد محسوس نيست.

کد خبر 318914

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha