پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال که هفتاد دقیقه ده نفره بود موفق شد با یک گل صبای قم را از پیش‌رو بردارد و موقتا به صدر جدول برسد.

ss

ss

به گزارش ایسنا، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال استقلال و صبای قم از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که آبی‌پوشان در شرایطی که اکثر دقایق بازی را 10 نفره دنبال کردند، در نهایت با تک گل شهباززاده به سه امتیاز مهم این بازی رسیدند و موقتا صدرنشین لیگ برتر شدند.

  • نیمه نخست

شهباززاده موفق شد در دقیقه 18 با پاس عمقی که از هافبک‌های استقلال دریافت کرده بود با پای چپ توپ را به سمت گوشه چپ دروازه حامد لک بفرستد و استقلال را یک بر صفر پیش بیندازد.

این در حالی بود که استقلال یک موقعیت خوب دیگر را نیز به دست آورد که توسط مدافع صبا خلق شده بود. این مدافع با ضربه سری که رو به عقب به حامد لک داده بود چیزی نمانده بود که دروازه خود را باز کند که دروازه‌بان صبا موفق شد توپ را از چارچوب دروازه به بیرون بفرست.

علاوه بر این استقلالی‌ها در دقیقه 26، 10 نفره شدند. بهنام برزای با خطا روی مهاجم تیم صبا از ایجاد یک موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی جلوگیری کرد و در نهایت با کارت قرمز داور جریمه شد تا آبی‌پوشان از این دقیقه به بعد 10 نفره کار خود ر ادنبال کنند.

  • نیمه دوم

در نیمه دوم شرایط استقلالی‌ها بیش از پیش سخت شده بود و باید 45 دقیقه 10 نفره دروازه خود را مقابل شاگردان دایی که عطش زیادی برای پیروزی برای این دیدار داشتند حفظ می‌کردند.

هرچند مالکیت توپ در این نیمه کاملا در اختیار صبا بود، اما به هیچ وجه نتوانستند از این موضوع بهره ببرند و موقعیت خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کنند. تنها توپ‌های خطرناک ایجاد شده روی دروازه مهدی رحمتی، ضربه‌ای بود که جلال‌الدین علی‌محمدی با اختلاف زیاد از دیرک افقی دروازه به بیرون زد و در صحنه دیگر حنیف عمران زده لحظه‌ای که قصد داشت توپ را دفع کند اما با یک اشتباه چیزی نمانده بود که دروازه رحمتی را باز کند.

در این نیمه بیگ‌زاده که انگیزه زیادی برای رویارویی با تیم سابق خود داشت، به میدان آمد که کم فروغ ظاهر شد.

محسن کریمی نیز از استقلال به جی نورافکن به زمین آمد. علاوه بر این در دقیقه 85 رمضانی به جای سجاد شهبازاده به بازی آمد.

در لحظات پایانی نیمه دوم بود که فخرالدینی پشت محوطه جریمه استقلال موقعیت خوبی را به دست آورد که با تکل باقری سرنگون شد اما داور در این صحنه مدافع صبا را جریمه کرد تا باقری دو کارته شود تا باقری از بازی اخراج شود.

مگویان در دقیقه 40 از استقلال، باقری در دقیقه 44 و اوسانی در دقیقه 76 از صبا قم با کارت زرد داور جریمه شدند.

کد خبر 318402

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha