یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: همشهری دیپلماتیک فصلنامه‏‌ای تخصصی است که بیشتر به حوزه سیاست خارجی می پردازد و تلاش می‌کند تا به بررسی راهبردهای مناسب در این زمینه بپردازد و نقاط ضعف و اشتباهات مربوط به سیاست خارجی و روابط دیپلماتیک را گوشزد کند.

همشهری دیپلماتیک

همشهري ديپلماتيك تنها نشريه تخصصي موجود در حوزه ديپلماسي سياست خارجي و مسايل بين الملل است که رسالت آن تلاش براي ارايه يافته‌ها و تحليل‌هاي راهگشا به مخاطبان خود در حوزه ديپلماسي است.

جامعه هدف و مخاطبان همشهري ديپلماتيك از يك طرف شامل علاقه مندان حوزه سياست خارجي و مسايل بين الملل كه ممكن است به دليل دغدغه هاي روزمره زندگي نتوانند يا فرصت نكنند پديده ها و رخدادهاي جهان سياست را آنگونه كه شايسته است دنبال كنند، از طرف ديگر شامل محققان و متخصصان و موسسات و دستگاههاي مرتبط با حوزه ديپلماسي سياست خارجي و مسايل بين الملل از جمله دانشجويان و دانشگاهها و دستگاه ديپلماسي كشور است.

در اين نشريه مي توان مقالاتي علمي و تخصصي را به قلم مشهورترين متخصصان حوزه سياست خارجي مطالعه کرد. اين نشريه با استقبال مناسبي از سوي دانشجويان و متخصصان حوزه سياست خارجي روبه رو شده است اما با اين حال سعي کرده تا طيف خوانندگان خود را گسترش داده و براي عامه جامعه که به مطالعه در اين زمينه علاقه مند هستند نيز فرصت مناسبي براي اطلاع از اين موضوعات فراهم کند.

diplomatic.hmg.ir

کد خبر 317914

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha