جمع آوری اطلاعات مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به منظور واگذاری سهام عدالت، با بهره گیری از امکانات الکترونیک و از طریق اینترنت امکان پذیر شد.

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد، در راستای توزیع عادلانه ثروت و در سومین مرحله واگذاری سهام عدالت که شاغلین دستگاه‌های اجرایی کشور به عنوان جامعه هدف انتخاب شده‌اند و با توجه به اینکه واگذاری این سهام نیازمند شناسایی مسئولان و احراز هویت آنهاست، بدین منظور فرم‌هایی تحت عنوان فرم‌های جمع آوری اطلاعات بازنشستگان و
مستمری‌بگیران دستگاه‌های اجرایی کشور طراحی شده است که قرائت اطلاعات این فرم‌ها به صورت خودکار و توسط رایانه انجام می شود.

بر اساس این گزارش، جهت تسهیل در تکمیل اطلاعات و پیرو درخواست سازمان تامین اجتماعی، سامانه نرم افزاری از سوی شرکت خدمات ماشینی تامین به صورت وب طراحی و در اختیار این سازمان قرار گرفته است که با بهره گیری از این نرم افزار تمامی مستمری بگیران این سازمان می توانند با مراجعه به سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی‌های الکترونیک www.sso.ir و www.tsmim.orgoir به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند.

همچنین شرکت مشاور مدیریت وخدمات ماشینی تامین (مجری طرح اتوماسیون سازمان تامین اجتماعی ) به دنبال تلاش بی قفه کادر فنی این شرکت موفق به بارگذاری پروژه پورتال وزارت رفاه و تامین اجتماعی مقارن با هفته دولت شد.

بر پایه این گزارش، به دنبال تدوین طرح ایجاد پروژه پورتال وزارت رفاه و تامین اجتماعی و انعقاد قرار داد با شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، نهایتا اجرای این پروژه در سه فاز تحلیل و طراحی، ایجاد و استقرار و پشتیبانی فنی به این شرکت واگذار شد.

کد خبر 31703

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز