همشهری آنلاین: کریستین رونالدو در با بیان اینکه شاید در رئال به دوران بازی خود پایان دهد، افزود: در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست و درها را به روی هیچ تیمی از جمله بارسلونا نمی‌بندم

رونالدو کریستیانو

 رونالدو در مصاحبه با آسوشيتد پرس گفت می‌دانم بازی برای این باشگاه ها بسیار پیچیده است، اما در فوتبال چیزی قطعی نیست، بنابراین در‌ها را به روی هیچ تیم یا لیگی نمی بندم.

وي افزود: چیز هایی وجود دارد که شما از قبل درباره آنها ایده‌ای دارید، که روزی بازی برای بارسلونا تقریباً غیرممکن خواهد بود، یا بازی کردن برای تیمی انگلیسی غیر از منچستر یونایتد بسیار پیچیده است. اما این 100% تضمین شده نیست. همانطور که قبلاً گفته‌ام، در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست. همه احتمالات و همه لیگ‌ها باز هستند. شاید در رئال مادرید به دوران بازی خود پایان دهم. فقط می‌خواهم صادق باشم. نمی‌دانم فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر 75% مطمئن بودم، می‌گفتم، بنابراین مشکلی نخواهد بود. اما هیچ ایده‌ای ندارم.

رونالدو در باره احتمال بازي در آمريكا گفت: در حال حاضر نمی‌توانم بازی در لیگ آمریکا را تصور کنم، اما این برای حال حاضر است. همیشه پاسخ دادن به برخی سؤالات سخت است چون نمی‌دانیم که فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. و به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای، این همیشه نامعلوم است، بنابراین ترجیح می‌دهم تا در حال حاضر زندگی کنم. شرایط کنونی خوب است و من از بودن در رئال مادرید لذت می‌برم. اما تا چند سال دیگر نمي‌دانم که چگونه فکر خواهم کرد.

رونالدو تا سال 2018 با رئال مادرید قرارداد دارد و علیرغم اینکه به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شده است، گمانه زنی‌هایی مبنی بر احتمال جدایی او از باشگاه اسپانیایی وجود دارد. اما رونالدو 30 ساله جدایی در آینده‌ای نزدیک را رد می‌کند: وي گفت: زمانی که به اتمام مدت قراردادم نزدیک شدیم، تصمیم خواهم گرفت که در رئال مادرید بمانم یا به باشگاه دیگری بروم یا طی چند سال به دوران بازی خود پایان دهم. این طبیعی است. به همین دلیل است که نگران نیستم، چون می‌دانم که هر چیز آغاز و پایانی دارد. برای آن آماده‌ام. آماده‌ام تا در رئال مادرید بمانم، برای جدایی و بازنشستگی به موقع نیز آماده‌ام. این بخشی از کار من است.

 

کد خبر 316718

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha