دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نشست خبری فراخوان کشوری پوستر وحدت در یادمان شهدای هفتم تیر سرچشمه برگزار شد.

نشست خبری فراخوان کشوری پوستر وحدت

به گزارش روابط عمومی سرچشمه، حجت الاسلام زائری مدیر یادمان شهدای هفتم تیر، موسوی معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران، مسعود نجابتی دبیر کارگاه پوستر وحدت و سید مهدی حسینی نماینده کانون هنری شیعی، طی نشست خبری در محل سالن کنفرانس مجموعه یادمان شهدای هفتم تیر«سرچشمه» برنامه‌های فراخوان کشوری پوستر وحدت و کارگاه طراحی این پوستر را تشریح کردند.

در ابتدای این نشست خبری، حجت الاسلام زائری مدیر یادمان شهدای هفتم تیر با بیان این که جریان طراحی پوستر از چند سال قبل در کشور اجرا شده است اظهار داشت: تا به حال 3 کارگاه اصلی طراحی پوستر شاهد حضور گرافیست‌های متعهد و انقلابی از سطح کشور بوده‌ایم که در کارگاه‌هایی با موضوع سرطان مصرف، سبک زندگی و جمعیت به طراحی پوسترهای زیبا و اثرگذار پرداخته‌اند.

نشست خبری فراخوان کشوری پوستر وحدت برگزار شد

در ادامه این نشست خبری مسعود نجابتی، دبیر هنری کارگاه طراحی پوستر وحدت طی سخنانی اظهار داشت: مهمترین ویژگی جریان هنری آن است که توانایی‌های رسانه هنری گرافیک را در اختیار نیازهای مهم مملکت قرار می دهد.

وی افزود: کارگاه طراحی پوستر وحدت طی یک اردوی جهادی با حضور 80 طراح حرفه ای از سراسر کشور در یک کارگاه منسجم طی سه روز خروجی‌های اثرگذاری خواهد شد. که از طریق سازمان زیبا سازی شهرداری تهران به اکران عمومی در سطح شهر تهران در خواهد آمد.

لازم به توضیح است علاقه مندان به شرکت در کارگاه پوستر وحدت از فردا 17 آذر ماه می توانند به وب سایت نهضت مردمی پوستر انقلاب مراجعه کرده و ثبت نام نمایند.

این کارگاه طی سه روز در استانهای کردستان، گلستان و سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد و کارگاه نهایی نیز در مسجد جمکران در شهر مقدس قم دایرمی شود همچنین آیین اختتامیه در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

کد خبر 316401

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha