دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر جایزه داستان تهران ازمعرفی اسامی نویسندگان راه یافته به دوردوم داوری این جایزه خبر داد.

جایزه داستان تهران

به گزارش ستاد خبری دومین دوره جایزه داستان تهران، مینا فرشیدنیک با اشاره به اینکه براساس داوری اولیه توسط شورای بررسی داستان ماهنامه داستان همشهری، 75 نفر به دور دوم داوری راه یافته‌اند، گفت: این تعداد از میان 1362 شرکت ‌کننده در این مسابقه ادبی انتخاب شده‌اند و داستان‌هایشان برای داوری نهایی به هیات ‌داوران شامل علی خدايی، فرخنده آقايی، علی موذنی، بلقيس سليمانی و محمدحسن شهسواری سپرده خواهد شد.

به گفته او هیات داوران قرار است شنبه 7 آذر نشستی داشته باشند. در این جلسه 75 اثر برتر در اختیار هیات داوران قرار می‌گیرد و درباره روند داوری و نحوه جمع بندی آرا بحث و گفت‌‌وگو خواهد شد.

همچنین روز یکشنبه 8 آذر نشست خبری این جایزه درسالن کنفرانس موسسه همشهری برگزار خواهد شد.

امسال رتبه‌های اول تا سوم جایزه داستان تهران به ترتیب ۷۰ میلیون ریال، ۵۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند. از پنج اثر برتر نیز هر یک با مبلغ ۱۰ میلیون ریال تقدیر خواهد شد و 12 جایزه هم در بخش جنبی جمعا به مبلغ ۵۳۰ میلیون ریال به برگزیدگان اهدا می‌شود.

دومین دوره جایزه داستان تهران را ماهنامه‌ داستان همشهری برگزار می‌کند وسازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برج میلاد، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، دانشگاه تهران، رادیو تهران و شهرداری منطقه ۱۲همکاران برگزاری این جشنواره هستند.
نتایج اولیه‌ داوری‌ها و اخبار مربوط به این جایزه را می‌توانید در سایت داستان به نشانی dastanmag.com دنبال کنید.

کد خبر 315712

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha