همشهری آنلاین: در پایان مسابقات درون اردویی برگزار شده میان شرکت‌کنندگان نخبه تنیس روی میز رده نوجوانان آسیا در کمپ آموزشی شورای المپیک آسیا در دوحه قطر، امین احمدیان به مقام نایب قهرمانی رسید.

Amin Ahmadyan

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، امین احمدیان، بازیکن تیم نوجوانان ایران که با هدایت صمد تدبیری در کمپ آموزشی شورای المپیک آسیا در دوحه قطر شرکت کرده بود، در پایان مسابقات درون اردویی که میان شرکت‌کنندگان حاضر برگزار شد، با تحمل تنها یک باخت آن هم در دیدار نهایی مقابل نماینده چین به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی در بازی پایانی با نتیجه سه بر صفر مغلوب بهترین بازیکن این رقابت‌ها شد. احمدیان ابتدا به عنوان سرگروه در گروه ب همه حریفان خود را با قاطعیت شکست داد و پس از پیروزی‌های درخشان در مرحله دوم به مرحله پایانی راه پیدا کرد.

نماینده ایران در این مرحله که به‌صورت دوره‌ای انجام شد، ابتدا نمایندگان اردن و کره جنوبی را با نتیجه مشابه 3 بر 0 برد، اما در بازی فینال در سه ست پیاپی بازی را به حریف چینی خود واگذار کرد و افتخار دیگری برای تیم‌های پایه‌ای ایران در این مسابقات خلق کرد. احمدیان چند ماه پیش هم نقش به‌سزایی در پیروزی‌های تیم نوجوانان ایران در کسب مقام پنجمی آسیا داشت.

 

کد خبر 315466

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha