مجموع نظرات: ۰
شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران، از اسکان ۲۰ هزار زائر در روز اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار راهنمای کیوسک‌ها برای زائرین در نظر گرفته شده و چنانچه زائری مسیر خود را گم کند می‌تواند از طریق این کیوسک‌ها، محل مورد نظر خود را پیدا کند.

ashoura

به گزارش تهران سما، مجتبی عبداللهی دراين باره افزود: در روز اربعین حسینی به 20 هزار زائرحسینی و 2200 نفر از نیروهای خدمات شهری، اسکان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر پیگیر وضعیت زیباسازی در شهر کربلا هستیم خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در جهت بهبود وضعیت زیباسازی دراین شهر انجام شده، چنانچه روشنایی و نورپردازی 2پل، رنگ آمیزی جداول، نمونه‌ای از این اقدامات است.

عبداللهی در ادامه با بیان اینکه آمادگی کامل را در روز اربعین حسینی داریم اظهار کرد: حدود 800 نفر از نیروهای خدمات شهری برای نظافت، رفت و روب به کربلا اعزام شدند.

وی، در ادامه با بیان اینکه بیش از 800 دستگاه خودورو اتوبوس در سه مرز (شلمچه، چزابه و مهران) برای جابجایی زائران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: 200 نیروی آتش نشانی در داخل خاک عراق استقرار یافتند، این درحالی است که آموزش ها لازم، درمحل استقرار نیروها، به آنها داده می شود و در مواقع نیاز، کپسول های آتش نشانی توزیع می‌شود.

کد خبر 315346

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha