با پیدا شدن جسد غرق خون زن جوان در خانه‌شان در یکی از روستاهای اطراف مشهد، شوهر او به‌عنوان تنها مظنون جنایت دستگیر‌شد.

ساعت يك بامداد ديروز به قاضي سيدجواد حسيني، بازپرس ويژه قتل مشهد خبر رسيد زن جواني پس از انتقال به يكي از بيمارستان‌هاي اين شهر جانش را از دست داده است. آنچه مرگ اين زن را مرموز كرده بود وجود آثار شكستگي در سر و كبودي روي بدن وي بود و همين باعث شد كه بازپرس جنايي و تيمي از كارآگاهان راهي بيمارستان شوند.

تحقيقات اوليه حاكي از آن بود كه زن 30ساله به همراه شوهر و 2فرزندش در روستايي در نزديكي مشهد زندگي مي‌كردند و ساعاتي قبل جسد بي‌جان او توسط اعضاي خانواده‌اش به بيمارستان منتقل شده بود و كسي نمي‌دانست چه بلايي سر او آمده است. در ادامه تيم تحقيق راهي محل زندگي اين زن شد. شوهرش در تحقيقات گفت: عصر پنجشنبه به همراه پسر و دخترم راهي خانه پدرم شديم و همسرم در خانه تنها ماند اما وقتي برگشتيم جسد غرق‌خون او را ديديم كه در اتاق خواب افتاده بود. همان موقع ماجرا را به پليس و اورژانس خبر داديم و همسرم به بيمارستان منتقل شد اما جانش را از دست داد.

بررسي‌هاي ميداني نشان مي‌داد كه زن جوان توسط فردي آشنا به قتل رسيده است چرا كه هيچ سرقتي از داخل خانه صورت نگرفته بود و امكان اينكه فرد غريبه‌اي وارد خانه آنها شود نيز وجود نداشت. در چنين شرايط مأموران به شوهر اين زن مشكوك شدند اما او ادعا مي‌كرد كه با همسرش هيچ مشكلي نداشته و دليلي وجود ندارد كه دست به اين جنايت بزند. با اين حال در ادامه بررسي‌ها مشخص شد كه اين مرد از مدتي قبل با همسرش دچار اختلاف بود چرا كه وي سر كار نمي‌رفت و مخارج زندگي‌ آنها با كمك پدر وي تأمين مي‌شد و همين مسئله باعث نارضايتي همسرش شده بود. با اين اطلاعات، قاضي حسيني دستور بازداشت وي را به‌عنوان نخستين مظنون پرونده صادر كرد و هم‌اكنون تحقيقات از او ادامه دارد.

کد خبر 315267

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha