همشهری آنلاین: جشنواره روزهای سینمای ایران با عنوان «سینما و خانواده» از امروز ۶ آذرماه به مدت ۲ روز در شهر مسکو در کشور روسیه برگزار می‌شود.

سینما

به گزارش مهر، جشنواره روزهای سینمای ایران با عنوان «سینما و خانواده» با نمایش فیلم‌های ایرانی از امروز ۶ آذرماه با نمایش فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار در شهر مسکو در کشور روسیه آغاز می‌شود و نمایش فیلم‌های ایرانی تا تاریخ ۸ آذرماه ادامه دارد.

فیلم «شیار ۱۴۳» امروز ساعت ۱۸:۳۰ در مراسم افتتاحیه جشنواره روزهای سینمای ایران در سالن آمفی تئاتر خانه سینما مسکو نمایش داده می‌شود.

همچنین پس از پایان نمایش این فیلم، جایزه جشنواره «والاکولومسکی روبژ» که چندی پیش با موضوع سینمای جنگ برگزار شد و فیلم «شیار ۱۴۳» جایزه ویژه هیات داوران را دریافت کرد به رایزن فرهنگی ایران در روسیه تحویل داده می‌شود تا این جایزه را به صاحبان فیلم در ایران برساند.

بر اساس جدول نمایش فیلم‌های ایرانی در جشنواره روزهای سینمای ایران قرار است ۷ آذرماه دو فیلم «طلا و مس» ساخته همایون اسعدیان و «گهواره‌ای برای مادر» به کارگردانی پناه برخدا رضایی به ترتیب ساعت ۱۵ و ۱۸ نمایش داده شوند.

فیلم «به همین سادگی» به کارگردانی رضا میرکریمی و «حوض نقاشی» ساخته مازیار میری روز یکشنبه ۸ آذرماه به ترتیب در ساعت ۱۵ و ۱۸ روی پرده می‌روند.

اداره‌کل تامین برنامه و رسانه بین الملل سیما عرضه بین الملل «شیار ۱۴۳» را بر عهده دارد.

کد خبر 315247

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha