سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

پس از گذشت ۲ روز از ناپدید شدن زن جوان، جسد او در صندوق عقب خودروی پرشیا پیدا شد. اوایل هفته مردی با پلیس تماس گرفت و خبر از ناپدید شدن عروسش داد.

اين مرد مدعي شد كه عروسش به نام الهام پس از اينكه سوار بر خودروي پژو پرشياي او خانه را ترك كرده، ناپديد شده است. با اظهارات اين مرد شماره پلاك خودروي وي به تمامي تيم‌هاي گشتي مخابره شد تا اينكه 2روز بعد مأموران پليس راه سراب اين خودرو را شناسايي كردند. راننده اما پايش را روي پدال گاز گذاشت و فرار كرد و مأموران به تعقيب خودروي پرشيا پرداختند اما در جريان اين تعقيب و گريز، پرشيا تصادف كرد و پس از آن راننده خودرو را رها و با پاي پياده فرار كرد. مأموران پس از حضور در محل حادثه به بازرسي داخل خودرو پرداختند و وقتي در صندوق عقب را باز كردند با جسد زن جواني روبه‌رو شدند.

به‌نظر مي‌رسيد كه اين زن بر اثر خفگي به قتل رسيده است و در ادامه مشخص شد كه او كسي نيست جز الهام كه 2روز پيش ناپديد شده بود. با اين اطلاعات پدرشوهرش وي به اداره پليس احضار شد و با اشاره به اينكه خودروي پرشيا متعلق به اوست، مدعي شد كه نمي‌داند چه بلايي سر عروسش آمده است. به گفته دادستان شهرستان سراب، با تصاويري كه از دوربين‌هاي راهنمايي و رانندگي به‌دست آمده قاتل شناسايي شده و تحقيقات براي دستگيري او ادامه دارد.

کد خبر 315032

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha