سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلمبرداری فیلم سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری با مدیریت کیوان معتمدی به پایان رسید و بهرام دهقانی تدوین این فیلم سینمایی را آغاز کرده است.

سینما

به گزارش مهر؛ جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم «ربوده شده» با اعلام این خبر درباره روند تولید این اثر سینمایی گفت: حدود ۲ ماه پیش فیلمبرداری «ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری را آغاز کردیم و به تازگی فیلمبرداری توسط کیوان معتمدی به پایان رسیده و بهرام دهقانی تدوین را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: «ربوده شده» طبق فیلمنامه جلوی دوربین رفت و من به عنوان تهیه کننده جریان کلی داستان را دوست داشتم و معتقدم فیلم خوبی از آب درآمده و به همین دلیل آن را به جشنواره فیلم فجر ارسال خواهم کرد.

نوروزبیگی درباره جشنواره فیلم فجر و شرکت فیلم های مطرح سال در آن عنوان کرد: گرچه به شرایط جشنواره امیدوار نیستم اما مجموع فیلم هایی که تهیه کرده ام را برای نمایش در این رویداد سینمایی عرضه خواهم داد.

تهیه کننده فیلم «خرس» ساخته خسرو معصومی که هنوز اکران نشده است، با اشاره به سایر فیلم هایی که در دست تولید دارد گفت: علاوه بر فیلم «ربوده شده»، تهیه کنندگی دو فیلم متعلق به کارگردان فیلم اول به نام «جاودانگی» به کارگردانی مهدی فردقادری و «ماحی» ساخته داود خیام را به عهده گرفته ام، همچنین مستندی به نام «باتلاق وان» با موضوع مهاجرت به کارگردانی مهدی گلستانیان نیز تولید کرده ام.

نوروزبیگی درباره فیلم «جاودانگی» توضیح داد: داستان این فیلم در یک سکانس پلان طولانی بدون کات طراحی شده و به نظر من تجربه جدیدی در حوزه فیلم های داستانی به شمار می آید به خصوص که از داستان خوبی نیز برخوردار است. فیلم «جاودانگی» در مرحله انتخاب بازیگر است و به زودی به مرحله تولید می رسد.

وی در پایان گفت: همچنین فیلم سینمایی «ماحی» در حال تدوین است و در نظر دارم هر سه فیلم «ربوده شده»، «جاودانگی» و «ماحی» را به سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر ارسال کنم.

نیکی کریمی، روزبه بمانی، سروش صحت، مارال فرجاد، پگاه خسروی، حامدجوادی، کامران ملکی، پرویزآبنار، امیرعلیان، سعیدبهروزی، فراز نسیبی، محمدعسگری، جلال جلالی، حسین پهلوان زاده، غزاله معتمد، پروانه شهشهانی، محسن ملکی، سیدداود مرتضوی، هوشنگ رادی پور، محمدمین باشی، فرزانه قاسمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کد خبر 315005

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha