همشهری آنلاین: دورتموند هفته ۱۳ بوندس‌لیگا را با ناکامی پشت سرگذاشت. ولفسبورگ تیم وردر برمن را با شش گل شکست داد. آگسبورگ، مونشن‌گلادباخ و لورکوزن از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند. بایرن مونیخ در این هفته نیز پیروز شد.

Wolfs-Bremen
  • هامبورگ ۳ - بوروسیا دورتموند یک

پیکارهای هفته ۱۳ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۰ نوامبر/29 آبان) با برگزاری دیدار هامبورگ و بوروسیا دورتموند آغاز شد. هامبورگی‌ها در این دیدار پرهیجان و پرتحرک توانستند با نتیجه ۳ بر یک مهمان خود را شکست دهند و بلندپروازی دورتموند را متوقف کنند. هامبورگ تا دقیقه ۸۶ سه بر صفر از مهمان خود جلو بود. تک‌ گل اوبامیانگ در واپسین دقایق بازی نیز نتوانست مانع شکست دورتموندی‌ها شود.

  • شالکه یک - بایرن مونیخ ۳

تیم شالکه عصر شنبه (۲۱ نوامبر/30 آبان) نتوانست جلوی بلندپروازی‌های بایرن مونیخ را بگیرد. پیکار دو تیم که در حضور ۶۲ هزار تماشاگر برگزار شد، پس از ۹۰ دقیقه تلاش با پیرزی ۳ بر یک سرخ‌پوش‌های بایرن مونیخ خاتمه یافت.

در نیمه نخست این دیدار دو گل به ثمر رسید. داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ در دقیقه ۹ بازی رکورددار عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا را یک بر صفر جلو انداخت. مایر اما در دقیقه ۱۷ پاسخ این گل را داد و بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم این دیدار بایرن مونیخ اقتدار خود را به نمایش گذاشت و با گل‌های مارتینز (دقیقه ۶۸) و مولر (دقیقه ۹۰) با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود را مغلوب کرد.

  • ولفسبورگ ۶ - وردر برمن صفر

تیم ولفسبورگ، نایب‌ قهرمان فصل گذشته توانست در هفته سيزدهم خوش بدرخشد و با ۶ گل مهمان خود، وردر برمن را به خانه بفرستد. "گرگ‌های ولفسبورگ" در تمام طول بازی تیم برتر میدان بودند و در استفاده از موقعیت‌های به‌ دست آمده کارآیی خوبی از خود نشان دادند.

ماکس کروزه، مهاجم ملی‌پوش ولفسبورگ با زدن دو گل (دقایق ۴۴ و ۸۷) یکی از چهره‌های موفق زمین بود. دیگر گل‌های ولفسبورگ توسط گالوز (گل به خود در دقیقه ۱۱)، ویرینیا (دقیقه ۶۷)، گوئلاوگی (دقیقه ۶۷) و باس دوست (دقیقه ۷۸) به ثمر رسیدند. ولفسبورگ در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در رده سوم جدول جای دارد.

  • بوروسیا مونشن‌ گلادباخ ۲ - هانوفر یک

بوروسیا مونشن‌ گلادباخ نیز از تیم‌های موفق هفته ۱۳ بوندس‌لیگا بود. این تیم در دیداری پرجنب‌وجوش توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد هانوفر بگذرد. گلادباخی‌ها در طی ۸ دیدار گذشته هفت پیروزی و یک تساوی در کارنامه خود دارند. گل پیروزی مونشن‌ گلادباخ را رافائل، ستاره برزیلی این تیم در دقیقه ۸۴ بازی به ثمر رساند تا گلادباخ جای خود را در رده‌های بالای جدول تثبیت کند.

  • آینتراخت فرانکفورت یک - بایر لورکوزن ۳

بایر لورکوزن که فصل جاری فراز و نشیب‌های زیادی داشته است، هفته ۱۳ را با موفقیت طی کرد و با پیروزی ۳ بر یک بر میزبان خود، اینتراخت فرانکفورت ۳ امتیاز مهم کسب کرد. لورکوزنی‌ها در ۶۰ درصد از طول بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتند و به فرصت‌های بیشتری دست یافتند. چهره‌ درخشان این دیدار هرناندز بود که ۲ گل از سه گل لورکوزن را به ثمر رساند.

  • اشتوتگارت صفر - آگسبورگ ۴

یکی از نتایج غافلگیرکننده هفته ۱۳ در دیدار اشتوتگارت و آگسبورگ حاصل شد. آگسبورگی‌ها که تیم بحرانزده‌ فصل جاری هستند، توانستند با ۴ گل اشتوتگارت را شکست دهند، آن‌هم در خانه حریف. این دومین پیروزی آگسبورگ در فصل جاری بود. درخور توجه آن که سه گل از چهار گل آگسبورگ در این دیدار در همان نیمه نخست به ثمر رسید. آلکساندر اس‌واین با زدن دو گل سهم بزرگی در پیروزی آگسبورگ داشت.

  • اف ث کلن صفر - ماینتس صفر

دیدار میان تیم‌های اف ث کلن و ماینتس که در حضور حدود ۴۷ هزار تماشاگر برگزار شد، از جمله پیکارهای کم‌هیجان و نه چندان دلچسب هفته سیزدهم بود. نبرد دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

و بالاخره در دو ديداري كه روز يكشنبه برگزار شد، هرتابرلين در خانه خود با يك گل هوفن‌هايم را مغلوب كرد و اينگولشتات سه بر يك ميهمانش، دارمشتات را از پيش رو برداشت.

 

کد خبر 314769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha