همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۳۲۶ کیلو گرم مرفین از جاساز یک دستگاه کانتینر "دانگ فنگ" خبر داد.

مرفین

به گزارش همشهري آنلاين، سرهنگ "رضا بني اسدي" در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس گفت: ماموران پليس كرمان با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني از انتقال محموله سنگين مواد مخدر كه در شهرستان ايرانشهر بارگيري شده و به سمت مشهد در حركت بود، اطلاع يافتند.

وي بيان کرد: در ادامه اين اقدامات اطلاعاتي و پس از شناسايي مسير تردد قاچاقچيان، روز گذشته (شنبه 9 آبان) در ايستگاه بازرسي "مرصاد" واقع در سه راهي "راين" كرمان، ماموران به يك دستگاه كاميون كشنده "دانگ فنگ" مشكوك شدند و آن را متوقف كردند.

سرهنگ بني اسدي افزود: پليس با انجام بازرسي‌هاي تخصصي سرانجام جاساز حرفه‌اي تعبيه شده در كفي اين كانتينر را كشف كرد و پس از باز كردن آن با يك هزار و 102 بسته ماده مخدر مرفين به وزن يك تن و 326 كيلو و 400 گرم مواجه شد.

فرمانده انتظامي استان كرمان بيان داشت: در اين عمليات علاوه بر توقيف كانتينر حامل مواد مخدر يك نفر قاچاقچي نيز دستگير و به همراه مواد كشف شده به مراجع ذي صلاح تحويل داده شد.

اين محموله، بزرگ‌ترين محموله مرفين كشور در سال 1394 بود. از هر 10 کيلو ترياک، يک کيلو مرفين بدست مي‌آيد و اين محموله معادل بيش از 13 تن ترياك است.

کد خبر 312260

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha