همشهری آنلاین: مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش بیشتر از ۱.۵ برابر ظرفیت انتخاب می شوند، گفت: پذیرفته شدگان نگران فرایند گزینش نباشند.

به گزارش مهر؛ محمد فاضل درباره روند گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش و آموزش کشور، گزینش پذیرفته شدگان آغاز می شود.

وی افزود: پذیرفته شدگان پس از مصاحبه و گزینش باید یک دوره یک ساله را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در زمان مصاحبه معمولا بیشتر از ۱.۵ برابر ظرفیت اعلام شده برای استخدام انتخاب می شوند تا مراحل مصاحبه و گزینش را طی کنند.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: پذیرفته شدگان نگران گزینش و مصاحبه نباشند و مشکلی در این باره پیش نخواهد آمد.

وی درباره استخدام افرادی که سهمیه شاهد و ایثارگر دارند و در آزمون شرکت نکرده اند، گفت: همه کسانی که قرار است قبول شوند مراحل قانونی استخدام را طی می کنند و در دانشگاه فرهنگیان دوره های حرفه ای معلم را می گذرانند.

فاضل بیان کرد: پذیرفته شدگان پس از طی دوره های آموزشی اگر توانمندی های لازم را کسب کرده باشند از سال دیگر جذب وزارت آموزش و پرورش می شوند.

بر اساس این گزارش، ۱۷۸ هزار و ۶۲ داوطلب استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در آزمون استخدامی روز ۲۷ شهریور شرکت کردند و در نهایت ۳۷۰۲ نفر به استخدام پیمانی این وزارتخانه در خواهند آمد. البته از میان ۵ هزار نیروی استخدامی در آموزش و پرورش، ۱۳۰۰ فرزند شاهد و ایثارگر فرهنگیان نیز جذب می شوند.

کد خبر 312259

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha