سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: "سعید فضل اولی" که نزدیک به یک ماه پیش راهی آلمان شد تا تمریناتش را در این کشور ادامه دهد، اعلام پناهندگی کرد.

قایقرانی

به گزارش ایسنا، پيش‌تر این خبرگزاري از مهاجرت ملی‌پوش سابق قایقرانی به آلمان خبر داده بود اما برخی رسانه با رد این خبر مقصد او را انگلیس معرفی کردند اما اکنون این دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون، در کشور آلمان پناهنده شده است.

او به همراه علی آقا میرزایی در کایاک دو نفره پارو می زد و پس از ناکامی در مسابقات امسال قهرمانی جهان با قهر از اردوی تیم ملی رفت و راهی آلمان شد.

  • رئیس فدراسیون قایقرانی: فضل‌اولی از شهریور ماه دیگر ملی‌پوش نبوده است

در همين حال رئیس فدراسیون قایقرانی گفت سعید فضل اولی از شهریور 94 دیگر عضو تیم ملی قایقرانی نبوده است.

غلامرضا امینی در رابطه با پناهندگی سعید فضل اولی گفت: او ملی‌پوش سابق قایقرانی است و پس از مسابقه‌های قهرمانی جهان آب‌های آرام در شهریورماه 1394 از تیم ملی کناره‌گیری کرد و با صلاحدید کادر فنی دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشد و دیگر ملی‌پوش به حساب نمی آید.

وی ادامه داد: او پیش از این نیز در مصاحبه‌هایی عنوان کرد که به دلایل شخصی از تیم ملی کناره‌گیری کرده و فعالیت‌ این ورزشکار پس از خروج از تیم ملی دیگر ارتباطی با فدراسیون قایقرانی ندارد. با این توصیف قهر او از تیم ملی عنوان درستی نیست چرا که وی دلایل عدم حضور در تیم ملی را شخصی عنوان کرده‌ بود.

 

کد خبر 310360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha