به‌دنبال سرنخ‌های به‌دست آمده در پرونده قتل یک زن که جسدش پای درختی کاج در پایتخت کشف شده بود تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد.

در شرايطي كه تلاش كارآگاهان جنايي براي رازگشايي حادثه ادامه دارد مقتول به خواب خواهرش رفته و گفته كه سرنخ را فقط يك زن آشنا به نام مينا كه گاهي به خانه مقتول رفت‌وآمد مي‌كرد مي‌داند.چند روز قبل جسد زني پاي درخت كاج در جاده امامزاده داوود كشف شد كه نشان مي‌داد وي درجاي ديگري كشته شده و پس از آن قاتل يا قاتلان جسد وي را در آنجا رها كرده‌اند. با حضور قاضي مديرروستا بازپرس جنايي تهران تحقيقات در اين زمينه آغاز و مشخص شد كه بين 12 تا 24ساعت از زمان مرگ او گذشته است.

با دستور قاضي جسد اين زن كه ظاهرا نشان مي‌داد كه در حدود 45سال سن دارد به پزشكي قانوني منتقل شد تا هويت و علت اصلي مرگ وي فاش شود. درحالي‌كه تحقيقات در اين پرونده جنايي براي حل معماي آن ادامه داشت زني 3روز پس از كشف جسد به دادسراي جنايي تهران رفت و خبر از ناپديد شدن خواهر 60ساله‌اش داد.

مشخصاتي كه او از خواهرش مي‌گفت با جسد زني كه پاي درخت كاج كشف شده بود مطابقت داشت؛ براي همين او راهي پزشكي قانوني شد و در آنجا جسد خواهرش را شناسايي كرد. او گفت: خواهرم مقيم كشور سوئيس بود و به تازگي به تهران آمده بود و به تنهايي زندگي مي‌كرد. او به طرز مرموزي ناپديد شده و حتي موبايلش را هم در خانه‌اش جا گذاشته بود. وي ادامه داد: در بررسي‌هاي بيشتر متوجه شدم كه در روزهاي اخير مبلغ 180ميليون تومان هم از حساب او برداشت شده است.

با افشاي اين حقايق و به‌دست آمدن هويت قرباني، تحقيقات وارد مراحله تازه‌اي شد.در چنين شرايطي مأموران راهي خانه قرباني كه در غرب تهران و نزديكي محل كشف جسد است، شدند و در تحقيق از سرايدار آنجا دريافتند كه قرباني حدود 20ساعت قبل از كشف جسدش با كيسه زباله‌اي در دستش از ساختمان خارج شده و ديگر برنگشته است. از سويي مشخص شد كه 180ميليون توماني كه از حساب وي برداشت شده صرف خريد سكه و طلا از يك صرافي شده است.

مأموران در ادامه تحقيقات خود متوجه رفت‌وآمدهاي پسرجواني به خانه زن قرباني شدند كه كارهاي او را انجام مي‌داد. درحالي‌كه جست‌و‌جو براي شناسايي اين پسر جوان ادامه داشت خواهر مقتول به دادسراي جنايي تهران رفت و نزد قاضي مدير روستا گفت:چند شب پيش خواهرم را در خواب ديدم كه مي‌گفت راز قتلش را زني به نام مينا مي‌داند. مينا گاهي به خانه خواهرم رفت‌وآمد داشت و خواهرم در خواب اصرار مي‌كرد كه او معماي قتل را مي‌داند. ما هم از قبل به اين زن مشكوك بوديم و احتمال مي‌دهيم كه او راز جنايت را مي‌داند.به‌دنبال اظهارات اين زن، قاضي دستور تحقيق از اين زن آشنا را صادر كرده است تا شايد معماي قتل فاش شود.

کد خبر 310269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha