یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

مرد جوان که پس از به‌بارآوردن بدهی ۲ میلیارد تومانی تصمیم گرفته بود خود و همسرش را به قتل برساند، پس از قتل همسرش جرأت تیراندازی به‌خودش را پیدا نکرد.

صبح شنبه، صداي شليك گلوله در يكي از مجتمع‌هاي مسكوني در كرمانشاه پيچيد. گلوله از سلاح مرد جواني شليك شده بود كه در يكي از واحدهاي مجتمع زندگي مي‌كرد و پس از اصابت به همسر جوان او، باعث مرگ وي شده بود. همسايه‌ها با شنيدن صداي شليك پليس را خبر كردند و طولي نكشيد مأموران راهي محل حادثه شدند.

جنايت در مجتمعي در حوالي ميدان مركزي كرمانشاه رخ داده بود و مأموران پس از ورود به آپارتمان دريافتند كه شوهر مقتول عامل اين جنايت بوده است. مرد جوان دستگير شد و در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل همسرش اعتراف كرد. او گفت: از مدتي قبل به‌خاطر معاملاتي كه انجام دادم ضرر كردم و ناگهان ورشكست شدم.

حدود 2ميليارد تومان بدهي بالا آوردم و اين در حالي بود كه توانايي پرداخت اين بدهي را نداشتم. از طرفي طلبكارها فشار مي‌آوردند و پولشان را مي‌خواستند. هر چه تلاش كردم، موفق نشدم طلب آنها را پرداخت كنم. ديگر به آخر خط رسيده بودم و زندگي برايم تيره و تار شده بود. براي همين تصميم گرفتم پيش از اينكه به زندان بيفتم، به زندگي‌ام پايان دهم.

متهم ادامه داد: من عاشق همسرم بودم و علاقه زيادي به او داشتم. نمي‌خواستم پس از من با مشكلاتي كه به بار آورده بودم، تنها بماند. با خودم گفتم كه او را هم بايد از اين زندگي خلاص كنم. نقشه كشيدم كه ابتدا او را به قتل برسانم و پس از آن دست به‌خودكشي بزنم.

براي اين كار سلاحي تهيه كردم و درحالي‌كه با همسرم در خانه بوديم، بي‌آنكه متوجه شود به طرفش نشانه رفتم و به او شليك كردم. پس از آن لوله اسلحه را روي سرم گذاشتم اما هر چه كردم، جرأت نكردم ماشه را بكشم. من ترسيده بودم. دست‌هايم مي‌لرزيد و در نهايت وقتي ديدم جرأت خودكشي ندارم، اسلحه را به كناري پرتاب كردم تا اينكه مأموران آمدند و دستگير شدم. به گفته سرهنگ مرزباني، جانشين رئيس پليس استان كرمانشاه، براي متهم قرار قانوني صادر شده و تحقيقات درخصوص اين پرونده و اعترافات او ادامه دارد.

کد خبر 310143

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha