همشهری آنلاین: رقابت‌های بین‌المللی جام الماس کشورهای اسلامی در رشته فیزیک با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

Mohammad Asadi

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورس اندام، در دومین روز از رقابت‌های بین المللی جام الماس 110 ورزشکار رشته فیزیک در 5 دسته قدی بر روی استیج مسابقات صف‌آرایی کردند و محمد اسدی به عنوان قهرمان قهرمانان موفق به اخذ کارت حرفه‌ای این دوره از پيكارها شد.

در دسته قدی 170 سانتی‌متر با حضور 19 شرکت‌کننده سپهر حاجی قربانی، محمد الیکایی، محمدطاهر حسینی، حمید مرادی، نیما عظیما و سالار زرین به ترتیب موفق به کسب عنوان اول تا ششم شدند.

در دسته قدی 174 سانتی‌متر 18 شرکت‌کننده حضور داشتند که آرش فیاضی عنوان قهرمانی این دسته قدی را به دست آورد و سیامک سریانی، علی کریمی طالقانی، نصیر طهرانیان، عرفان غلامی و علی کاظمی سکوهای دوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

در دسته قدی 178 سانتی‌متر محمد اسدی توانست در میان 25 شرکت‌کننده عنوان قهرمانی و اوورالی نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام الماس کشورهای اسلامی را به دست آورده و کارت حرفه‌ای این رقابت‌ها را از آن خود کند.

همچنین مهرشاد جوان، حمید چامی نیا، محمدحسین کرامتی، محمدجواد نصیری و محمدرضا شیرخوانلو موفق به اخذ رده های دوم تا ششم اين دسته قدی شدند.

14 ورزشکار در دسته 181 سانتی‌متر بر روی استیج رفتند که در نهایت اکبر سرباز، محمد رستم جدید، عماد نخشب، رضا لشکربلوکی، سعید نیرومند و محمد نظریان مقام‌های اول تا ششم را به بدست آوردند.

در آخرین دسته قدی این دوره از مسابقات 20 ورزشکار بر روی صحنه مسابقات حاضر شدند و در پایان علی آقابیگلو، محمدرضا آذردوست، محمد کاشانکی، امیرحسین مومیوند، حمید ضیائی و حمیدرضا رضوانی نفرات اول تا ششم دسته قدی +181 سانتی‌متر شدند.

 

کد خبر 309937

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha