طرح بازگشت سهام مخابرات به دولت این هفته در مجلس به جریان می‌افتد. غلامرضا اسداللهی نماینده مردم تربت‌جام در مجلس با علام این مطلب گفت: طرح بازگرداندن مخابرات به دولت به امضای ۱۰۰نفر از نمایندگان مجلس رسیده است.

او با اشاره به تعليق اين طرح در ماه‌هاي گذشته گفت: «اين طرح به‌دليل مشكلات حوزه مخابرات و ارتباطات در دستور كار مجلس بود اما به درخواست آقاي مخبر رئيس ستاد اجرايي فرمان امام‌(ره) متوقف شد تا به مسائل رسيدگي شود اما ظاهرا هدف از به تعويق افتادن اجراي اين طرح فقط قيد زمان بوده است.» اسداللهي تأكيد كرد:

امروز شنبه دوباره اين طرح در مجلس به جريان مي‌افتد تا به سرانجام برسد. وزارت ارتباطات در بهار و تابستان امسال چندبار براي بازگشت سهام مخابرات به دولت اقدام كرد اما در نهايت اين هدف محقق نشد. 4سال پيش كميته تحقيق و تفحص مجلس، جريان مزايده واگذاري سهام شركت مخابرات را داراي اشكال اعلام كرده بود.

پارسال هم جمعي از نمايندگان مجلس درخواست تحقيق و تفحص از مخابرات را مطرح كردند. نادر قاضي‌پور، نماينده مردم اروميه به‌عنوان ارائه‌دهنده اين درخواست دراين باره تأكيد كرد: مخابرات يك‌شبه از بخش دولتي به بخش‌شبه دولتي واگذار شده است. واردات بي‌رويه تجهيزات مخابراتي از خارج كشور، نامشخص بودن تكليف بيمه كارگزاران مخابرات روستايي، تعطيلي كارخانجات مخابراتي كشور و نبود پژوهشگاه و دانشگاه در حوزه مخابرات و اين درحالي است كه مسئولان وزارت ارتباطات در خواب هستند.

کد خبر 309895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha