همشهری آنلاین: دبیر شواری عالی امنیت ملی در پیامی به مناسبت شهادت سردار همدانی آورده است: همدانی سرداری عالی‌قدر، استراتژیستی توانا و خار چشم دشمنان و تکفیری‌های تروریست و حامیان آنان بود.

شمخانی

به گزارش تسنیم، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس هیأت امنای محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیامی شهادت سردار حسین همدانی در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

در پیام دریابان شمخانی آمده است: روح بلند مالک اشتر دوران، سردار حسین همدانی در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (س) به همرزمان شهیدش پیوست و حسرت بازماندگان از غافله شهیدان را افزون ساخت.

شهادت ایشان که سرداری عالی‌قدر، استراتژیستی توانا و خار چشم دشمنان و تکفیری‌های تروریست و حامیان آنان بود، ضایعه‌ای عظیم برای جبهه مقاومت و در عین حال پشتوانه‌ای برای پیروزی نهایی و استمرار مسیر مقاومت و شهادت است.

اینجانب با عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه فرمانده معظم کل قوا، مردم شریف ایران، پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده مکرم ایشان، علو درجات سردار خستگی‌ناپذیر را که از بنیانگذاران محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت بود، خواستارم.

بی‌شک مبارزه بی‌امان با تروریسم تکفیری با ریخته شدن این خون‌های پاک شتابی مضاعف خواهد گرفت و با نابودی کامل این جریان ضدانسانی، انتقام خون این شهید از تروریست‌های تکفیری گرفته خواهد شد.

کد خبر 309888

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha