یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: آگهی استخدام 10 هزار نفر در آموزش و پرورش توسط آموزش و پرورش استان‌ها حداکثر تا سه‌شنبه 20 شهریور در جراید محلی و استانی هر استان منتشر می‌شود.

به گزارش فارس، زمان برگزاری آزمون استخدامی در آموزش و پرورش پیشتر23 شهریور اعلام شده بود اما با توجه به اینکه زمان برگزاری امتحان مقارن با ماه مبارک رمضان بود و با توجه به استقبال گسترده مردم برای استخدام در آموزش و پرورش، این زمان به 27 مهر موکول شد.

بر اساس این گزارش، درست در زمانی که گردهمایی یک‌روزه استخدام نیروهای جدید در آموزش و پرورش برگزار شد تا آموزش و پرورش در این خصوص به جمع‌بندی برسد، رئیس گروه استخدام، آموزش و تشکیلات دفتر آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت: دستورالعمل استخدام در آموزش و پرورش دارای مشکلاتی است که این باعث می‌شود استخدام در این وزارتخانه حداکثر تا آذر امسال به تأخیر بیفتد.

این خبر عکس‌العمل‌های فراوانی را در بر داشت و موجب سرگردانی بسیاری از متقاضیان شده بود به خصوص که آن زمان هنوز دستورالعمل استخدام به آموزش و پرورش استان‌ها نرسیده بود و نمی‌توانستند پاسخگوی مردم باشند.

محمدرضا محدث خراسانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بعد از این ماجرا به خبرنگار اجتماعی فارس گفت: زمان برگزاری آزمون استخدام 10 هزار نفر در آموزش و پرورش، طبق اعلامی که کردیم 27 مهر خواهد بود.

یک مقام آگاه در وزارت آموزش و پرورش نیز امروز (18 شهریور)در گفت‌وگو با  فارس افزود: مشکلی با که معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در خصوص استخدام در آموزش و پرورش وجود داشت، مرتفع شده است و استخدام در آموزش و پرورش حتماً در تاریخ 27 مهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ترکیب جنسیتی نیروهای آزاد به عهده آموزش ‌و پرورش استان‌هاست و آنها بر اساس سهمیه خود تصمیم می‌گیرند.

این مقام آگاه ادامه داد: آموزش و پرورش استان‌ها موظف هستند که تا 20 شهریور در روزنامه‌های محلی خود آگهی استخدام را درج کنند.

کد خبر 30988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز