همشهری آنلاین: جاسم کرار در پاسخ به اینکه او را بد اخلاق می‌نامند گفت اخلاق من قرار داد من است و طبق آن پیش می‌روم وی همچنین هشدار داد از حسن روشن شکایت خواهد کرد.

جاسم کرار

جاسم کرار به "ورزش سه" گفت در این روزها در عراق هستم و دارم اختصاصی تمرین می‌کنم. می‌خواهم شرایط بدنی‌ام آماده باشد تا در صورتی که باشگاه به تعهداتش عمل کند، با آمادگی در تمرینات این تیم حاضر شوم.

  • منتظر باشگاه هستم

هر روز با مدیربرنامه‌هایم در تماسم و منتظر تعیین تکلیف باشگاه هستم. اگر باشگاه بتواند به تعهداتی که من داده عمل کند، من به ایران می‌آیم اما اگر این کار را نکند در کشورم می‌مانم و در همین جا زندگی می‌کنم. حداقل این است که عراق کشورم است و در اینجا آرامش دارم و می‌توانم به خانواده‌ام رسیدگی کنم.

  • اضافه وزن ندارم

در روزهای آخری که در تمرین استقلال بودم مشکل اضافه وزنم را حل کردم الان هم دارم اختصاصی تمرین می‌کنم و دیگر مشکل اضافه وزن ندارم. اگر برگردم می‌ توانم در ترکیب استقلال بهترین عملکرد را داشته باشم.

  • از روشن شکایت می‌کنم

من نمی‌دانم این آقا برای چه هر روز علیه من مصاحبه می‌کند، تا جایی که من می‌دانم نه در باشگاه سمتی دارد و نه در کادرفنی. اگر یکبار دیگر این آقا در مورد من صحبت کند، از او شکایت می‌کنم و تا آخر پای شکایتم می‌ایستم.

  • اخلاق من قراردادم است

آنها که می‌گویند کرار بی‌اخلاق است باید بدانند که اخلاق من قراردادم است. من طبق قراردادم پیش می‌روم و وقتی باشگاه نتوانسته خواسته‌های من را اجرا کند، طبیعی است که اخلاق دیگر معنی نمی‌دهد. من چیز زیادی نمی‌خواهم و فقط مطالباتی را طلب می‌کنم که باشگاه باید بدهد. فکر نمی‌کنم این کار بی اخلاقی باشد.

  • دوست دارم به استقلال برگردم

دوست دارم به استقلال برگردم و بتوانم به این تیم کمک کنم. با این حال نمی‌خواهم برای استقلال حاشیه‌سازی کنم و به همین دلیل تا شرایط فراهم نشود، حاضر نیستم به ایران برگردم. هر زمان باشگاه پولم را داد من هم در خدمت این باشگاه هستم.

کد خبر 309793

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha