همشهری آنلاین: افراد درونگرا بسیار متفاوت از دیگر افراد هستند. آنها تمایل به نگاه باطنی، تمرکز بر رو افکار و احساسات خود و پردازش داخلی دارند.

درونگرا

به گزارش هم آگاه، آنها در برخی مواقع دنیای بیرون را نادیده می‌گیرند اما این اقدام به دلیل عدم علاقه نیست.

افراد درونگرا می‎توانند خوش برخورد باشند اما در عین حال در زمان منزوی هستند و اکثرا در برخی شرایط خاص دست و پا می‌زنند. شرایطی مانند:

1. مصاحبه‌های شغلی برای افراد درونگرا، وانمود کردن به اجتماعی بودن بسیار سخت است. این می‌تواند بویژه مصاحبه‌های شغلی را دشوار سازد. افراد درونگرا به صورت واقعی فقط می‌خواهند آنگونه که هستند پذیرفته شوند اما شما باید فردی خوش برخورد و معاشرتی در کار باشید و این همیشه آسان نیست.

2. مراسم‌های خانوادگی دیدن اقوام قدیمی، دیدن پسرعمو یا پسر دایی و کسانی که شما نام آنها را به خاطر نمی‌آورید. همه اینها نشانه‌هایی از یک مراسم خانوادگی است. برای افراد درونگرا این موقعیت‌ها می‌تواند تا حدودی زجرآور باشد. چرا؟ برای اینکه این افراد از فضای شخصی خودشان لذت می‌برند و در کنار افرادی که به سختی آنها را می‌شناسند خجول و کمرو هستند. ورود به مراسم‌های خانوادگی به معنی در آغوش کشیدن دسته‌ای از افراد است که شما به سختی آنها را می‌شناسید. ناخوشایند و ناراحت کننده.

3. درون آسانسورها آسانسورها یکی از تهدیدآمیزترین مکان‌ها برای افراد درونگرا است. برای آنها ایستادن در آنجا و حرف نزدن و حتی ایستادن و گفتن چیزی دشوار است. افراد درونگرا چه زمانی بودن در آسانسورها را دوست دارند؟ وقتی که خالی باشند.

4. مهمان‌ها انرژی بیش از حد، سر و صدای بیش از حد و هر چیز دیگری بیش از حد. افراد درونگرا در مهمان‌ها به خوبی عمل نمی‌کنند و با افرادی که از قبل می‌شناسند هم کنار نمی‌آیند. حتی گردهمایی‌های اجتماعی کوچک برای اینکه این افراد خود را از پنجره به بیرون پرتاب کنند کافی است. گاهی اوقات افراد دروگرا می‌توانند در این مهمان‌ها حضور داشته باشند اما اگر چنین اتفاقی افتاد برای مدتی انتظار نداشته باشید که چیزی از آنها بشنوید.

5. معرفی چگونه من می‌توانم مکالمه را ادامه دهم؟ آیا ما می‌خواهیم همدیگر را دوست داشته باشیم؟ آیا من به انداره کافی لبخند بر لب دارم؟ معرفی یک موقعیت آزار دهنده برای افراد درونگرا است وقتی که این افراد دیگران را به طور طبیعی و با آرامی ملاقات می‌کنند این شرایط برای آنها خوب است اما معرفی‌ها یک احساس ناخوشایند و اجبار در آنها ایجاد می‌کند.

کد خبر 309784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha