سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای رازگشایی قتل پیرزن ۷۰ساله آغاز کردند.

متهم

هرچند در اين پرونده يك مظنون آشنا دستگير شده است اما هنوز اعترافي به جنايت نكرده و خود را بي‌گناه مي‌داند.
ساعت 19دوشنبه بازپرس ايلخاني كشيك جنايي پايتخت در جريان جنايتي در جنوب غرب پايتخت قرار گرفت و راهي قتلگاه كه آپارتماني در طبقه دوم ساختماني مسكوني بود، شد. تيم تحقيق به محض حضور در آپارتمان، جسد پيرزني را در يكي از اتاق خواب‌ها ديد كه با ضربات چاقو كشته شده بود. آنطور كه در تحقيقات مشخص شد مادر و عروس قرباني هرچه با پيرزن تماس گرفته بودند او پاسخي نداده بود.

همين موجب نگراني آنها شده و هردو براي اينكه سري به وي بزنند راهي خانه‌اش شده بودند. آنها هرچه در زدند كسي باز نكرد و مجبور شدند با كليدي كه داشتند وارد خانه شوند كه پس از مواجه شدن با جسد پيرزن پليس را خبر كرده بودند. از سويي در تحقيقات مشخص شد كه در حدود 5ميليون تومان پول از خانه قرباني سرقت شده است و چون قفل درها سالم بود فرضيه جنايت از سوي يك آشنا قوت يافت.

در چنين شرايطي، كارآگاهان تحقيقات خود را روي آشنايان قرباني متمركز كردند تا اينكه به مرد جواني مشكوك شدند و قاضي دستور بازداشت وي را صادر كرد. اين مرد مظنون كه معتاد به ترياك بوده روز گذشته در برابر قاضي جنايي مدعي شد كه به تازگي مواد را ترك كرده و هرچند پيش از اين با پيرزن اختلافاتي داشته اما از ماجراي جنايت بي‌اطلاع است.به گزارش همشهري، هم‌اكنون تيمي از مأموران اداره دهم پليس آگاهي پايتخت تجسس‌هاي خود را در اين پرونده آغاز كردند تا معماي اين جنايت را فاش كنند.

کد خبر 309669

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha