مرد جوان مدتی پس از اینکه از خانواده دختر موردعلاقه‌اش جواب رد شنید، دست به جنایتی هولناک زد.

حوادث

او بعد از اينكه دختر موردعلاقه‌اش را با شليك گلوله به قتل رساند دست به خودكشي زد و به زندگي خود نيز پايان داد.
شامگاه دوشنبه حادثه هولناكي در خيابان گلستان شهرستان لاهيجان رخ داد. دختر و پسري داخل يك خودروي پرايد نشسته و در حال حرف زدن با هم بودند كه ناگهان صداي شليك گلوله از داخل ماشين شنيده شد و ساكنان محل همزمان صداي فرياد دختر جوان را شنيدند كه كمك مي‌خواست.

شاهدان به سمت خودروي پرايد رفتند اما پيش از آنكه بتوانند به دختر جوان كمك كنند، صداي 2شليك ديگر هم شنيده شد. پسر جوان پس از اينكه با سلاح شكاري به سر دختر جوان شليك كرد، لوله سلاح را روي صورت خود گذاشت و آخرين گلوله را هم شليك كرد. مردم كه با ديدن اين صحنه شوكه شده بودند، با پليس تماس گرفتند و طولي نكشيد كه كارآگاهان جنايي راهي محل حادثه شدند.

آنچه در بررسي‌هاي اوليه معلوم شد، اينكه دختر و پسر جوان هر دو فرزندان 2نفر از كارخانه‌داران معروف شهر بودند كه در اين حادثه جانشان را از دست داده بودند. خودروي سانتافه پسر جوان كه پلاك منطقه آزاد روي آن به چشم مي‌خورد، كمي آنطرف‌تر از خودروي پرايد دختر جوان رها شده بود و اين نشان مي‌داد كه پسر 34ساله پس از اينكه به سر قرار با قرباني 32ساله خود رفته، از ماشينش پياده و سوار ماشين دختر جوان شده و لحظاتي بعد نيز با شليك گلوله او را به قتل رسانده و سپس خودكشي كرده است.

در ادامه بررسي‌ها معلوم شد كه اين دختر و پسر از مدت‌ها قبل همديگر را مي‌شناختند و با هم آشنا بودند. تحقيقات حاكي از آن بود كه آنها قصد ازدواج داشتند و حتي يك‌بار پسر جوان به خواستگاري دختر مورد علاقه‌اش رفته بود اما خانواده دختر با اين ازدواج مخالفت كرده بودند.

ماموران همچنين در بازرسي محل جنايت 2سلاح شكاري كشف كردند كه وجود آنها احتمال اينكه پسر جوان از قبل نقشه اين جنايت را طراحي كرده بود، قوت مي‌بخشيد. بررسي نحوه جنايت نيز حاكي از آن بود كه پسر جوان پس از اينكه سوار ماشين دختر موردعلاقه‌اش شده، ابتدا گلوله‌اي به پاي او شليك كرده كه همين باعث شده دختر جوان در ماشين را باز كرده و شروع به داد و فرياد كند. پس از آن نيز پسر جوان دومين گلوله را به سر او شليك كرده و سپس خودكشي كرده است.

يكي از شاهدان به مأموران پليس گفت: پسر جوان سوار يك سانتافه بود كه پس از پياده‌شدن از ماشين سوار ماشين دختر جوان شد و كمي بعد معلوم بود كه آنها در حال جروبحث هستند. پس از آن هم صداي شليك گلوله را شنيديم و قبل از اينكه كاري از دستمان بر بيايد، پسر جوان خودش و آن دختر را به قتل رساند.

به گفته سرهنگ فلاح‌كريمي، رئيس پليس آگاهي استان گيلان آنچه مسلم است اينكه در اين پرونده جز دختر و پسر جوان، كسي دخيل نبوده و پسر جوان پس از جنايت خودكشي كرده است. به همين دليل با تكميل تحقيقات اوليه اجساد قربانيان به پزشكي قانوني منتقل شد و بررسي‌ها براي مشخص‌شدن انگيزه اين حادثه ادامه دارد.

براساس اين گزارش، همزمان با اين جنايت تصاويري از صحنه مرگ دختر و پسر جوان در شبكه‌هاي مجازي منتشر شد كه از ابعاد تكان‌دهنده و هولناك اين حادثه و نحوه مرگ پسر و دختر جوان حكايت داشت. تصاويري كه برخي از آنها آنقدر دلخراش است كه قابل انتشار نيست.

کد خبر 309668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha