سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۷
۰ نفر

فرمانده نیروی انتظامی تصمیم‌گیری درباره اجرای مرحله دوم طرح جریمه ریالی را برعهده ستاد کل نیروهای مسلح دانست ودر عین حال اعلام کرد که احتمال تمدید آن کم است.

سردار حسين اشتري گفت: مرحله نخست اين طرح با موافقت ستاد كل اجرا شده و سازمان وظيفه عمومي ناجا نيز اقدامات خود در اين زمينه را انجام داده است. براي اجراي مرحله دوم ستاد كل تصميم نهايي را خواهد گرفت و درصورتي كه بنا باشد زمان جديدي اعلام شود سازمان وظيفه عمومي نيز آمادگي ارائه خدمات به متقاضيان را خواهد داشت اما احتمال تمديد مجدد آن كم است.

اشتري درخصوص تناقض آمار ميان قوه قضاييه و پليس درخصوص افزايش جرايم نيز گفت: آمارهاي ما نشان مي‌دهد كه در 6‌ماهه امسال مجموع جرايم 7درصد نسبت به‌مدت مشابه سال قبل كاهش داشته است. وي افزود: ممكن است بعضي از نهادها بگويند كه افزايش داشته‌ايم كه البته آنها نيز راست مي‌گويند اما بررسي آنها تنها درچند جرم بوده اما ما بيش از 100جرم را بررسي كرده و به اين آمار رسيده‌ايم. اشتري درباره نصب دوربين در محله‌ها و اماكن نيز اظهار كرد: طبيعي است كه نصب دوربين به‌خودي خود قابليت پيشگيرانه داشته و از بروز يكسري رخدادها جلوگيري مي‌كند. ما نيز از طريق پليس به اماكن و اصناف به‌ويژه اماكن و اصنافي كه امكان سرقت از آن بالاتر است ابلاغ كرده‌ايم كه از دوربين‌هاي مداربسته استفاده كنند. وي در مورد كيفيت دوربين‌ها نيز خاطرنشان كرد: ما اعلام كرده‌ايم كه بايد از دوربين‌هاي خوب و با كيفيت كه قدرت ثبت تصاوير در روز و شب را دارند استفاده شود تا پليس نيز بهتر بتواند نسبت به شناسايي مجرمان اقدام كند.

کد خبر 309563

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha