نمایشگاه آثار هنری کودکان کار و زنان سرپرست خانوار به همت مؤسسه حمایتی خانه مهر کودکان دروازه غار برای سومین سال پیاپی در قالب جشنواره «صلح، دوستی، مهربانی» در فرهنگسرای ملل، بوستان قیطریه برگزار می‌شود.

اين نمايشگاه شامل غرفه‌هاي نقاشي و كارهاي دستي است و از 13 تا 15مهرماه ميزبان علاقه‌مندان خواهد بود. نمايشگاه آثار هنري و دستي كودكان، گريم كودكان و... ازجمله برنامه‌هاي جنبي نمايشگاه است.روايت موسيقي دوران قاجار: نشست پژوهشي موسيقي دستگاهي ايراني با عنوان «روايت موسيقي قاجار» در 2بخش فراق و وصال سه‌شنبه ۱۴مهر در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي‌شود. از فراق تا وصال با اجراي قطعات عارف قزويني، علي‌اكبر شيدا و امير جاهد در دستگاه همايون (فراق) و آواز بيات ترك (وصال) طراحي و تنظيم شده است.

سقوط معكوس در شفق: نمايش «سقوط معكوس» به نويسندگي و كارگرداني سجاد داغستاني با موضوع بايدها و نبايدهاي شبكه‌هاي اجتماعي از ۱۳مهر به‌مدت ۵ شب ساعت۱۹:۳۰ در فرهنگسراي شفق روي صحنه مي‌رود. همزمان با شروع اجرا، مسابقه عكاسي از نمايش برگزار و از عكاسان برگزيده با اهداي جايزه تقدير مي‌شود.

طواف لاله‌ها در مترو: جمعي از استادان و هنرمندان ايران در سوگ قرباني شدن حاجيان در منا در مترو چهارراه وليعصر گرد هم مي‌آيند و ابعاد اين واقعه را در كارگاه طواف لاله‌ها به تصوير مي‌كشند. اين برنامه به همت فرهنگسراهاي اميد و مترو برگزار مي‌شود و در آن مرتضي اسدي، احمد وكيلي و احمد كوچكيان فاجعه منا را ماندگار مي‌كنند.

جست‌وجوي رمز و راز نستعليق: دومين نشست آموزشي پژوهشي «جست‌وجوي راز» با حضور استادان غلامحسين اميرخاني، علي شيرازي و احمد فلسفي دوشنبه ۱۳مهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در موزه هنرهاي ديني امام علي(ع) برگزار و در آن آداب قطعه‌نويسي نستعليق و نسبت‌هاي طلايي خط از سوي جواد بختياري و سير تحول قطعه‌نويسي در خوشنويسي از سوي حيدر موسوي بررسي مي‌شود.

کد خبر 309396

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha