پرونده جنجالی قتل پزشک اردبیلی سرانجام بعد از گذشت ۲‌ماه از این جنایت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.

پزشک اردبیلی

اين جنايت مرداد‌ماه امسال در آپارتماني در اردبيل رخ داد. ماجرا از اين قرار بود كه جواني با اورژانس اردبيل تماس گرفت و مدعي شد مردي در خانه‌اش با ضربات چاقو مجروح و دچار خونريزي شديدي شده است. به‌دنبال اين تماس، ماجرا به پليس گزارش شد و تيمي از امدادگران راهي محل حادثه در طبقه پنجم آپارتماني 6 واحدي در يكي از محله‌هاي اردبيل شدند.

اين آپارتمان محل زندگي جواني حدودا 23ساله بود كه از مدتي قبل آن را اجاره كرده و به‌تنهايي در آنجا زندگي مي‌كرد. وقتي مأموران و امدادگران وارد آپارتمان شدند پيكر نيمه‌جان مردي را ديدند كه داخل پذيرايي افتاده و خون زيادي از او رفته بود. وقتي امدادگران اعلام كردند كه اميدي به زنده ماندن مرد مجروح نيست، جوان صاحبخانه قصد فرار از آنجا را داشت كه مأموران متوجه نيت او شدند و وي را دستگير كردند.

با مرگ مرد مجروح، مشخص شد كه او اصغر پيرزاده، فوق‌تخصص انكولوژي و سرطان است كه يكي از پزشكان سرشناس اردبيل به‌شمار مي‌رفت. اين مرد ساعاتي قبل از حادثه به دعوت جوان 23ساله به آپارتمان او رفته و در نهايت در آنجا با ضربات چاقو به قتل رسيده بود.

اين جنايت بازتاب وسيعي در شبكه‌هاي اجتماعي داشت و موجب به‌وجود آمدن حواشي زيادي شد اما دادستان اردبيل همه اخباري كه در فضاي مجازي منتشر و در آن اعلام شده بود كه مقتول هنگام ويزيت يكي از بيمارانش توسط همراه او به قتل رسيده را تكذيب كرد و گفت هيچ انگيزه كاري و شغلي در اين جنايت وجود ندارد. در چنين شرايطي تحقيقات در اين‌باره آغاز شد تا اينكه روز گذشته دادستان اردبيل از صدور كيفرخواست در اين پرونده خبر داد.

قاضي ناصر عتباتي در اين‌باره گفت: با دستور رئيس‌كل دادگستري استان اردبيل اين پرونده به‌صورت ويژه در دادسرا مورد رسيدگي قرار گرفت و منجر به صدور كيفرخواست شد و به‌زودي در دادگاه كيفري يك استان رسيدگي خواهد شد. وي افزود: برخلاف شايعه‌ها و جوسازي‌هاي صورت گرفته انگيزه قتل هيچ‌گونه ارتباطي با مسائل درماني و روابط بين پزشك و بيمار نداشت و به‌طور كامل جنبه شخصي بين قاتل و مقتول داشت.

کد خبر 309275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha