همشهری آنلاین: رقابت‌های قهرمانی شطرنج پیشکسوتان آسیا به میزبانی لارستان به پایان رسید و شطرنج‌بازان ایرانی موفق شدند در رده سنی بالای ۶۵ سال در جایگاه دوم و سوم قرار بگیرند.

Chess

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقات قهرمانی شطرنج پیشکسوتان آسیا از سوم تا نهم مهر به میزبانی لارستان ایران برگزار شد.

۶۵ شطرنج‌باز (44 شطرنج‌باز در رده سنی بالای 50 سال و 21 شطرنج‌باز در رده سنی بالای 65 سال) از ۹ کشور ایران، نیوزيلند، میانمار، هندوستان، پاکستان، عراق، فلسطین، تاجیکستان و قزافستان در این پيكارها حضور داشتند.

دور نهم و پایانی این رقابت‌ها پنجشنبه نهم مهر برگزار شد که در رده سنی بالای 50 سال لودهی از پاکستان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و نمایندگانی از میانمار دوم و سوم شدند. در این رده سنی پیشکسوتان شطرنج ایران با اختلاف کم از رسیدن به سکو بازماندند.

در رده سنی بالای 65 سال نیز احمد وزیر از هندبه عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، پس از وی محمد محمدیان و عباسقلی تیموری، پیشکسوتان ارزنده کشورمان موفق شدند به ترتیب به رتبه دوم و سوم دست پیدا کنند.

با این حساب رقابت‌های شطرنج قهرمانی پیشکسوتان آسیا در سال 2015 با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

 

کد خبر 309191

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha