گروه سیاسی: وزیر کشور گفت: برگزاری انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی به صورت رایانه‌ای قطعی شده‌است.

مصطفی پور محمدی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران در قم با بیان این خبر افزود: در حال حاضر بیشتر استان‌های کشور برای برگزاری انتخابات رایانه ای آمادگی های لازم را دارند.

به گزارش مهر، وی با تاکید بر سلامت و رعایت مقررات و قوانین در برگزاری انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی، گفت: اطمینان بخشی و رعایت مقررات در این انتخابات بالاتر خواهد رفت چرا که تمهیداتی از سوی وزارت کشور اندیشیده شده تا مشکلات احتمالی برطرف گردد.

پورمحمدی همچنین در حاشیه افتتاح قرارگاه پلیس راه استان مرکزی در اراک و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مقدمات انتخابات در کشور فراهم است، انتخابات را فصلی مهم در تعیین سرنوشت و فضای سیاسی کشور دانست و گفت: تلاش دولت فراهم کردن زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم و تامین سلامت انتخابات است.

وی ادامه داد: طبق قانون هر 10 سال یکبار 20 نماینده به تعداد نمایندگان کشور اضافه می شود که طی 2 سال آینده با سرآمدن 10 سال 20 نفر به تعداد نمایندگان مجلس اضافه خواهد شد و امسال افزایشی در این خصوص نخواهیم داشت.

وزیر کشور همچنین در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) قم که خبر آن را ایسنا منتشر کرد، از ایران به عنوان کشوری قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه و جهان یاد کرد و افزود: این نقش موثر ایران در منطقه و جهان سبب افزایش حساسیت دنیای غرب در برابر پیشرفت‌های ایران و مخالفت آنان شده است.

کد خبر 30839

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز