همشهری آنلاین: دستورالعمل ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری الکترونیکی به امضای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، به منظور توسعه گردشگری الکترونیک و ارائه خدمات سفر در فضای مجازی و نظام مند کردن سایت های فروش بلیت هواپیما و ارائه خدمات گردشگری، دستورالعمل ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری الکترونیکی با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان میراث فرهنگی و مرکز توسعه تجارت الکترونیک تهیه و تدوین شد.
ب

راساس این دستورالعمل فعالیت در حوزه ارائه خدمات سفر و گردشگری به صورت الکترونیکی باید با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از سازمان توسعه تجارت صورت گیرد و با افرادی که بدون مجوزهای مذکور فعالیت کنند برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

دو طرف بر لزوم همکاری و هماهنگی در خصوص ساماندهی تورهای خارجی تاکید کردند و از آنجا که حمل و نقل یکی از الزامات توسعه گردشگری به شمار می‌رود و این امر در گردشگری بین‌المللی متکی بر حمل و نقل هوایی است ، سازمان هواپیمایی کشوری قول مساعد داد برای تامین نیازهای حمل و نقل هوایی گردشگری کشور با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 308297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha