دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۶
۰ نفر

محمود مولایی: محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان در شرایطی هنوز در تمرینات این تیم حضو پیدا نکرده که موضوع «باغ دریاچه» این باشگاه نیز به ابهامات بازگشت این بازیکن به زمین فوتبال اضافه کرده است.

نویدکیا-فوتبال

نويدكيا، هافبك سابق تيم اميد و تيم ملي بزرگسالان كه سابقه بازي در باشگاه بوخوم آلمان را هم دارد، در اين فصل ناگهان از ديدگان اهالي فوتبال پنهان شد. با شروع بازي‌هاي سپاهان در ليگ برتر و غيبت دنباله‌دار اين بازيكن برخي از اختلاف او با مسئولان باشگاه سپاهان خبر دادند. گرچه نويدكيا از مصاحبه درباره وضعيت خود پرهيز كرده، به تازگي موضوع «باغ درياچه» براي باشگاه سپاهان دردسرساز شده است.

  • رمزگشايي نويدكيا

گفته مي‌شود محرم نويدكيا به‌دليل سياست‌هاي اين باشگاه براي فروش باغ درياچه دلخور است و به همين دليل حاضر نيست در تمرينات سپاهان شركت كند. سرپرست باشگاه سپاهان در اين رابطه چنين واكنش نشان مي‌دهد: «من نمي‌دانم چرا برخي خبرنگاران دنبال رمزگشايي از قضيه نويدكيا هستند درحالي‌كه رمزي در كار نيست.»

اشاره غيرمستقيم رسول خوروش به موضوع باغ درياچه است. اكنون اين پرسش مطرح است كه باغ درياچه در باشگاه سپاهان چه اهميتي دارد؟ زمين باغ درياچه توسط نخستين مدير‌عامل باشگاه سپاهان، ابراهيم خليلي خريداري شده است و جزو سرمايه‌هاي باشگاه محسوب مي‌شود. مديرعامل باشگاه سپاهان نيز عنوان مي‌كند كه اين باغ را به موزه اين باشگاه تبديل مي‌كند. اصغر باقريان درباره ربط دادن غيبت محرم نويدكيا به باغ درياچه عنوان مي‌كند: «اين موضوع به 2‌ماه پيش بازمي‌گردد و نمي‌دانم كه آن را با چه انگيزه‌اي مطرح مي‌كنند. سپاهان باشگاه كوچكي نيست كه با اين مسائل به حاشيه كشيده شود.» او ادامه مي‌دهد:‌ «هيچ‌گاه قصد فروش اين مجموعه را نداشتيم و 2‌ماه پيش اين بحث پيش آمد كه اطلاعات غلطي را به محرم رسانده بودند. محرم هم همين موضوع را در جايي مطرح كرد، اما به‌صورت جدي نبود. عده‌اي دوست دارند از اين صحبت‌ها حاشيه درست كنند. با توضيحاتي كه به محرم در اين‌باره ارائه داديم او هم قانع شد. عده‌اي فكر مي‌كنند مي‌توانند با پيش كشيدن مسئله باغ درياچه سپاهان را غرق كنند، اما سپاهان در اقيانوس فو‌تبا‌ل ايران تبديل به نهنگي بزرگ شده است و با اين سوژه‌ها و حاشيه‌ها به حاشيه كشيده نمي‌شود.»

سرپرست سپاهان نيز در ادامه مي‌آورد: «محرم نويدكيا هم نگران اين سرمايه باشگاه است اما دليل عدم‌حضور او در تمرينات ربطي به اين زمين ندارد. ما هم براي حفظ سرمايه خود نگران هستيم.» با اين حال، حاشيه‌هاي غيبت نويدكيا با سكوت اين بازيكن رفته‌رفته گسترده‎‌تر مي‌شود و بايد منتظر ماند و ديد كه آينده يكي از بهترين‌هاي سپاهان چه وضعيتي در اين باشگاه پيدا خواهد كرد.

  • تعطيلي 4روزه تمرينات سپاهان

تمرينات سپاهان پس از برگزاري بازي در هفته هفتم 4روز تعطيل خواهد شد. اين تيم پنجشنبه دوم مهرماه ميهمان صباي قم خواهد بود. براي همين تمرينات مردان حسين فركي پس از اين بازي 4روز تعطيل خواهد شد و پس از آن خود را براي حضور مجدد در ليگ برتر با برگزاري تمرينات در اصفهان آماده خواهند كرد.

کد خبر 307967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha