شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین عصر شنبه خود برای دیدار با ملوان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با ۱۸ بازیکن به اردو رفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین عصر شنبه سرخپوشان، 18 بازیکن را برای دیدار برابر ملوان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر به اردو فرا خواند:

سوشا مکانی، ایمان صادقی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، رامین رضائیان، ماریچ، بابک حاتمی، محمد انصاری، رضا خالقی‌فر، محسن مسلمان، هادی نوروزی، مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی، مهدی طارمی، کمال کامیابی نیا، بن سون، احمد نورالهی و علی علیپور.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز، عازم هتل المپیک شد و فردا از ساعت 18:35 در ورزشگاه آزادی به قضاوت البرز حاجی‌پور در برابر ملوان انزلی به میدان می‌رود.

  • پیراهن جدید پرسپولیس رونمایی شد

مراسم رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس امشب با حضور رئیس هیأت مدیره، سرپرست باشگاه و اعضای هیأت مدیره، در هتل المپیک محل اردوی سرخپوشان برگزار شد.

پیراهن جدید تیم فوتبال پرسپولیس امشب در مراسمی در اردوی سرخپوشان با حضور جعفر کاشانی، رئیس هیأت مدیره، علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه، حسین عبدی عضو و سخنگوی هیأت مدیره، مسوولان و مدیران باشگاه، کادر فنی‌، بازیکنان، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و اصحاب رسانه برگزار شد.

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه، در این مراسم دقایقی به صحبت پرداخت و ابراز امیدواری کرد که پیراهن‌های جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بازی‌های خوب و پیروزی‌های متوالی تیم همراه باشد.

در این مراسم؛ سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، هادی نوروزی، رامین رضائیان و مهدی طارمی شش بازیکنی بودند که به نمایندگی از سوی دیگر بازیکنان تیم، لباس‌های جدید را پوشیده و از آن رونمایی کردند.

کد خبر 307785

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha