چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۲
۰ نفر

پرسپولیس که بدترین شروع خود را در ادوار لیگ برتر در این فصل تجربه کرده و پس از ۵ هفته رقابت با کسب تنها ۴‌امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد، این هفته در حالی به مصاف سایپا می‌رود که ۲بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و به‌نظر می‌رسد کم‌کم به روند رو به رشدی دست یافته است.

فوتبال-پرسپولیس

 آخرين ديدار پرسپوليس در ليگ برتر برابر فولاد خوزستان بود كه اين تيم موفق شد با نتيجه خوب 2 بر صفر اين تيم را در اهواز شكست دهد و نخستين پيروزي‌اش را در ليگ امسال به‌دست آورد. پرسپوليسي‌ها همچنين در نخستين بازي خود در جام حذفي تيم شايسته پيكان را شكست دادند و به دور يك هشتم نهايي جام صعود كردند.

اين دو پيروزي روحيه خوبي به پرسپوليسي‌ها داده است؛ هر چند اعتصاب بازيكنان اين تيم به‌دليل مشكلات مالي باعث شد بخشي از برنامه‌هاي تمريني برانكو ايوانكوويچ با مشكل روبه‌رو شود اما اين روحيه خوب مي‌تواند به پرسپوليس در ديدار اين هفته برابر سايپا كمك كند. در نقطه مقابل سايپاي مجيد جلالي در جدول جايگاه نسبتا خوبي دارد و با 7 امتياز در رده هفتم قرار گرفته است. تنها تفاوت سايپا با پرسپوليس تا اينجاي فصل كسب يك پيروزي بيشتر است كه باعث شده 7پله از پرسپوليسي‌ها بالاتر قرار بگيرد. سايپا در هفته ششم بايد در ورزشگاه آزادي با پرسپوليس روبه‌رو شود؛ ورزشگاهي كه احتمالا تعداد زيادي از هواداران پرسپوليس را در اين بازي به‌خود خواهد ديد و اين مسئله قطعا كار سايپا را با مشكل روبه‌رو مي‌كند. با اين حال مجيد جلالي نشان داده كه روش بازي كردن با پرسپوليس را بلد است و تيم‌هايش معمولا براي پرسپوليس دردسر ايجاد مي‌كنند. اين بازي در ساعت18:35در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

  • فقط برد مي‌خواهيم

سرمربي كروات تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينكه بازي با سايپا سخت است، تأكيد كرد كه بازيكنانش با تمام توان به‌دنبال كسب پيروزي در اين ديدار هستند. او گفت كه تيمش فقط برد مي‌خواهد. وي درباره جوان بودن و با تجربه بودن تيم خودش و همينطور مسن بودن تيم حريف هم گفت: ما در تلاش هستيم كه به بردهايمان همچنان ادامه دهيم. خيلي واضح است كه تيم با تجربه امتيازات خاص خودش را دارد و تيم جوان هم امتيازات خاص خودش و به همين‌خاطر من معتقدم كه بايد از تركيبي از بازيكنان جوان و با‌تجربه‌ استفاده كنيم. قطعا تجربه سايپا در اين بازي مي‌تواند به آنها كمك كند و اين تجربه هم در بازي و هم در نتيجه‌‌گيري نيز مي‌تواند تأثيرگذار باشد اما همه آنچه ما داريم در فرصت‌هاي گلزني نمي‌توانيم خوب استفاده كنيم و توپ هايمان به گل تبديل نمي‌شود. به‌ هر‌ حال به‌خاطر جوان بودن بازيكنان‌مان كه معمولا تحت استرس هستند و طبيعي است كه اينها مي‌تواند در نتيجه‌‌گيري ما تأثير بگذارد يعني اگر ما بازي را ببريم استرس بازيكنان‌مان كمتر خواهد شد.برانكو در ادامه درباره محسن مسلمان هم گفت: او در تمرين‌هاي ما عملكرد خيلي خوبي دارد و همينطور در تمام تمرين‌هايمان با تمركز حضور دارد و تمرين‌ها را انجام مي‌دهد. طبيعي است كه اين بازيكن بايد هميشه تمرين‌هايش را با تمركز انجام دهد و مدام تمرين كند. او بايد مدام خودش را نشان بدهد و توانايي‌هايش را به نمايش بگذارد. همانطور كه قبلا هم به‌خودش گفتم در حال حاضر مهدي طارمي، اميد عاليشاه، فرشاد احمدزاده و هادي نوروزي نسبت به مسلمان در اولويت هستند اما بايد ديد كه وضعيت در آينده چگونه خواهد بود. در حال حاضر بازيكناني چون عليپور، كمنداني و مهرداد كفشگري هم خوب كار مي‌كنند اما وظيفه بازيكن اين است كه با حداكثر توان در تمرين‌ها شركت كند و وقتي فرصتي به‌دست مي‌آورد، كاملا آماده باشد تا از فرصتش استفاده كند.

کد خبر 307471

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha