همشهری آنلاین: مدیرمسوول «بهار» با اعلام پایان توقف یک سال و نیمه انتشار روزنامه‌اش و اینکه از هفته آینده قرار است این روزنامه روی پیشخوان بیاید، تاکید کرد: روزنامه بهار سعی می‌کند در فضای رسانه‌ای کشور به طور شفاف به وظیفه اصلی خود که اطلاع‌رسانی صحیح است، عمل کند‌.

روزنامه بهار

به گزارش ايسنا، سعید پورعزیزی درباره‌ی انتشار مجدد روزنامه «بهار» توضیح داد: این روزنامه مشکل سپری کردن دوران توقیفش را ماه‌ها پیش گذرانده بود؛ یعنی در واقع پاییز سال گذشته دوران توقیف شش ماهه‌ی این روزنامه به پایان رسیده بود اما امکان انتشار به لحاظ هزینه‌ای و امکانات وجود نداشت که این مشکل اخیرا حل شد. امیدواریم بتوانیم از اواخر شهریور ماه - شنبه هفته آینده - روزنامه «بهار» را مجددا منتشر کنیم.

وی اعلام کرد: روزنامه «بهار» با همان رویکرد سابق و طبق روال گذشته با تعداد صفحات قبلی (16 صفحه) از شنبه - 28 شهریور ماه - منتشر می‌شود.

این مدیرمسوول همچنین تاکید کرد: فعالیت روزنامه «بهار» همچنان حرفه‌ای خواهد بود و این روزنامه سعی می‌کند با انتشار اولین نسخه خود و همچنین نسخه‌های آینده‌اش، جایگاه گذشته خود را به دست بیاورد.

پورعزیزی سپس در پاسخ به اینکه آیا روزنامه «بهار» در اولین نسخه خود گزارش خاصی خواهد داشت؟ خاطرنشان کرد: ما گزارش‌های کاری‌مان را براساس اتفاقات روز تعیین می‌کنیم اما در اولین نسخه از این روزنامه سعی می‌کنیم بتوانیم در عرصه مطبوعات کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

او همچنین درباره اینکه اکنون سردبیری روزنامه «بهار» را چه کسی برعهده دارد؟ پاسخ داد: در شماره اول سردبیر این روزنامه مشخص خواهد شد. آقای امیرعباس نخعی از همکاران سابق این روزنامه است که سردبیری روزنامه را برعهده دارد، وی دوران متمادی در روزنامه «بهار» همواره همراه ما بودند و از این پس قرار است سردبیری روزنامه را برعهده داشته باشد.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به مطالبی که در برخی سایت‌های خبری و رسانه‌ها درباره روزنامه «بهار» منتشر شده است، توضیح داد: هفته گذشته شایعه‌ای درباره انتشار روزنامه «بهار» در برخی سایت‌ها منتشر شد که مربوط به خط مشی این روزنامه می‌شد. بنده همان موقع این شایعه را تکذیب کردم و الان هم می‌خواهم تاکید کنم که روزنامه «بهار» با خط مشی اصلاح‌طلبی و بدون هیچ وابستگی به تشکیلات و احزاب خاصی منتشر خواهد شد.

پورعزیزی تاکید کرد که روزنامه «بهار» با سرمایه بخش خصوصی منتشر می‌شود و ارتباط تشکیلاتی با هیچ ارگانی ندارد.

کد خبر 307215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha