همشهری آنلاین: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صورت تصویب و موافقت مسئولان دولتی، به صورت دائمی به یکی از شرکتهای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار خواهند شد.

سرخابی

به گزارش مهر، هفته‌های گذشته بود که دولت با تصویب یک طرح دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را از فرایند خصوصی سازی خارج کرد و آنها را در حیطه فعالیت‌های دولتی نگه داشت. این در حالی است که هر دو باشگاه بخصوص پرسپولیس مشکلات شدید مالی دارند و کمک‌های دولتی هم جوابگوی هزینه‌های سرسام‌آور آن نیست.

درحالیکه این روزها از بحث انتخاب اسپانسر جدید پرسپولیس مطرح است اما خبرها حکایت از نسخه جدید برای واگذاری پرسپولیس و حتی استقلال به گوش می‌رسد. طبق این طرح که به صورت جدی مطرح شده است، سرخابی‌ها طبق مکانیسمی تعریف شده به یکی از شرکت‌های زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه خواهد رسید.

البته مسئولان به دنبال این هستند تا اگر این شرکت بتواند از عهده تامین هزینه‌ها، پرداخت بدهی‌ها و حل مشکلات مالی بر بیاید، این دو باشگاه را به صورت نامحدود و دائمی به آنها واگذار کنند.

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در جریان این موضوع قرار دارد و حتی آنرا در جلسات خصوصی مطرح کرده است. دولت به صورت قطعی به دنبال پیاده کردن این طرح است ولی باید منتظر ماند و دید آیا موانع قانونی سر راه اجرای این طرح قرار خواهد گرفت یا خیر.

کد خبر 306698

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha